Performancing Metrics

با همدلی تیم ملی به جام جهانی می رود | اتاق خبر
کد خبر: 367010
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 10:49
علی دایی:
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند راهی جام جهانی 2018 شود.

علی دایی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی دایی با بیان اینکه نمی‌تواند در بازی ستارگان لالیگا و ایران به میدان برود گفت: به دلیل برپایی اردوی تیم نفت در سرعین و برخی مسائل دیگر در بازی ستارگان ایران و لالیگا شرکت نخواهم کرد. تیم ما در سرعین اردو خوبی برپا کرده و بیشتر تمرینات ما هوازی و بدنسازی است و همه چیز خوب است و ما در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کرده‌ایم. اردوی ما عصر جمعه در سرعین به پایان می‌رسد.

وی در ادامه به سایت باشگاه نفت تهران، گفت: تیم نفت تا عصر جمعه در سرعین اردو دارد و من ترجیح می‌دهم در کنار بازیکنان تیم باشم و همچنین به دلیل برخی حرف و حدیث هایی که درباره این قبیل بازی‌ها طی هفته اخیر بوجود آمده ترجیح می‌دهم در دیدار روز جمعه شرکت نکنم.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: از آقای پروین که بزرگتر و مربی بنده بوده‌اند هم تشکر می‌کنم. در وهله اول بخاطر اردو و در وهله دوم بخاطر شفاف نبودن برخی مسایل و ابهامات که به وجود آمده ترجیح می‌دهم در این بازی نباشم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که سال‌ها با لباس این تیم به موفقیت‌های گوناگونی دست یافته، در پایان با ابراز امیدواری از صعود این تیم به جام‌جهانی 2018، گفت: تیم ملی با چشم به هم زدنی باید در مسابقات شرکت کند و حریفان سختی دارد. امیدوارم با همدلی شاهد اتفاقات خوبی باشیم. تیم ملی ایران یکی از قدرت های برتر و همیشه مدعی صعود بوده و حالا با کادر خوب و بازیکنان با انگیزه می‌تواند نتایج خوبی کسب کرده و برای دومین دوره متوالی راهی جام جهانی شود. صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق مهمی است و باعث شادی مردم می شود و  از صعود این تیم به جام جهانی کل جامعه و ورزش و فوتبال منتفع می شود. به همین دلیل امیدوارم شاهد حمایت همه جانبه از تیم ملی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید