Performancing Metrics

وزیر کشور کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام گمیشان را به زمین زد | اتاق خبر
کد خبر: 367333
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 00:05
وزیر کشور در جریان سفر به استان گلستان با حضور در شهرستان گمیشان کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان را به زمین زد.

اتاق خبر: عبدالرضا رحمانی فصلی هنگام حضور در این شهرستان مورد استقبال گرم مردم و اقوام مختلف قرار گرفت.
شهرستان گمیشان 66 شهید در دوران جنگ تحمیلی تقدیم نظام کرده است.
وزیر کشور صبح پنجشنبه در راس هیاتی عالیرتبه از مقامات این وزارتخانه برای انجام سفری پنج روزه به استان گلستان وارد گرگان شده بود.
وی در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) گرگان مورد استقبال رسمی حسن صادقلو استاندار و جمعی از مقامات این استان قرار گرفت.
رحمانی فضلی در این سفر که همزمان با هفته دولت انجام می شود، دیدارهای مختلفی با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم خواهد داشت.
همچنین قرار است در جریان این سفر کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان به ریاست وزیر کشور تشکیل و تصمیمات لازم در این کارگروه اتخاذ شود.
رحمانی فضلی با حضور در استان گلستان از مرکز آبزیان گمیشان در بحث پرورش میگو و تعدادی مراکز تولیدی مهم استان گلستان بازدید خواهد کرد.
حضور در جلسه شورای اداری و بهره برداری از تعدادی از طرح های مهم تولیدی استان گلستان از دیگر برنامه های سفر رحمانی فضلی به این استان است.
سید سلمان سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استان ها و بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه در این سفر، وزیر را همراهی می کنند.

منبع: ایرنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید