Performancing Metrics

برای من گریزمان بهترین بازیکن سال بود | اتاق خبر
کد خبر: 367553
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 10:15
سیمئونه:
سرمربی اتلتیکو مادرید مهاجم فرانسوی تیمش را بهترین بازیکن سال اروپا می‌داند.

سیمئونه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اتلتیکو مادرید بامداد یک شنبه مهمان تیم تازه صعود کرده لگانس خواهد بود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: برابر آلاوس موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم. بیشتر از دیدار سال گذشته برابر لاس پالماس. واضح است تیم در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند بازی را تغییر بدهد، حریف را تحت فشار قرار دهد و موقعیت گل ایجاد کند. تنها باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره بازگشت آنتوان گریزمان به تیم اظهار کرد: گریزمان یکی از سه بازیکن برتر جهان است و باید پس از پایان پیش فصل خود را از صفر به صد برساند. در رابطه با عملکردش شکی وجود ندارد. امیدوارم به روند همیشگی اش ادامه دهد چون باعث برتری تیم ما می‌شود.

پنجشنبه شب پس از انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بهترین بازیکن سال اروپا معرفی شد. این جایزه به کریستیانو رونالدو رسید. گریزمان و گرت بیل دیگر نامزدهای این جایزه بودند. سیمئونه در این باره گفت: کسی که چنین جایزه‌ای را کسب می‌کند شایستگی‌اش را داشته است. به رونالدو تبریک می‌گویم. او فاتح لیگ قهرمانان و یورو شد اما به نظر من بدون شک گریزمان بهترین عملکرد را در این سال داشت.

اتلتیکو با بایرن مونیخ کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان هم گروه شد. سرمربی قرمز و سفیدپوشان در این رابطه اظهار کرد: لیگ قهرمانان همیشه پیچیده است. حریفانی که قرار است با آن‌ها رو به رو شویم را دوست دارم. برابر سختی‌ها و تیم‌های سرسخت و پیچیده بهتر کار می‌کنیم.

سرمربی آرژانتینی در رابطه با امضای قرارد با بازیکن جدید گفت: باید دید می‌توان تیم را بهتر کرد یا نه. بستگی به وضعیت نقل و انتقالات دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید