Performancing Metrics

پورموسوی: دیگر به تیم‌ملی بازیکن نمی‌دهیم | اتاق خبر
کد خبر: 368008
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 03:21
بازیکنان تیم ملی از قبل انتخاب می‌شوند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که به نشانه اعتراض دیگر به تیم‌ملی بازیکن نمی‌دهیم، در خصوص خودداری شش بازیکن تیمش از حضور در تمرینات، گفت: فعلا به این شش بازیکن اجازه حضور در تمرینات را نمی‌دهم.

اکبر پورموسوی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: پس از چهار هفته که به خوبی در لیگ نتیجه گرفتیم، تمرینات تیم را برای یک هفته تعطیل کردیم و پس از آن نیز یک هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و سه بازی تدارکاتی بسیار خوب برگزار کردیم.

وی افزود: متاسفانه از روز گذشته (شنبه) تمرینات‌مان شکل خوبی به خود نگرفت و عملی نشدن قول‌ها در خصوص حل مشکلات مالی‌مان باعث شد که بازیکنان‌مان دل به تمرین ندهند. البته برخی از آن‌ها را با پیغام و پسغام به تمرین آوردیم ولی شش بازیکن اصلی‌مان در تمرینات حاضر نشدند.

** شش بازیکن تیم فعلا اجازه حضور در تمرینات را ندارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا با این شش بازیکن که در تمرینات حضور پیدا نکردند، برخورد خواهد شد؟ گفت: ‌من ضمن این‌که به بازیکنان حق می‌دهم که پیگیر مطالبات‌شان باشند ولی باید بگویم خط قرمزهایی وجود دارد که متاسفانه این شش نفر از آن‌ها عبور کردند و صد درصد جریمه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می شود و فعلا هم اجازه حضور در تمرینات را به آن‌ها نمی‌دهم.

وی افزود: ‌ما نیاز به یک مجموعه داریم که با هم همدل باشد؛ آیا کسی در باشگاه ما پولی دریافت کرده که این شش بازیکن اعتراض دارند و در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنند؟ اگر اعتراضی هست، مربوط به همه است و اگر تمرینی هم برگزار می‌شود همه باید در آن شرکت کنند. به هر حال بازیکنان می‌توانند به باشگاه بروند و حق‌شان را بگیرند ولی به‌ خاطر این‌که این بازیکنان از خط قرمزها عبور کردند، طبیعتا باید بپذیرند که جریمه شوند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: ‌این بازیکنان در واقع مقابل من ایستادند، چرا که می‌توانستند صبح‌ها به باشگاه بروند و اعتراض‌شان را اعلام کنند و به دنبال حق‌شان باشند و بعد هم در تمرینات شرکت کنند. شاید از نظر فنی به این بازیکنان نیاز داشته باشم ولی تیم استقلال خوزستان برای من مهم است و همه باید تابع باشگاه باشیم.

وی گفت: به هر حال فعلا یک هفته به این شش بازیکن استراحت می‌دهیم تا کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شود. اگر با این بازیکنان برخورد نکنیم در ادامه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. امیدوارم مشکلات مالی ما به دست استاندار خوزستان حل شود تا امسال نیز جزؤ مدعیان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص استراحت به سه ملی‌پوش تیمش نیز عنوان کرد: خود من به پورقاز، طیبی و زهیوی استراحت دادم، چرا که این سه بازیکن پس از آخرین دیدارمان در لیگ برتر به اردوی تیم‌ملی رفتند و استراحت نداشتند، ضمن این‌که از نظر روحی نیز با توجه به این‌که از تیم‌ملی خط خوردند نیاز به استراحت داشتند.

** انتخاب‌ها برای تیم‌ملی از قبل پیش‌بینی می‌شود!

وی با گله‌مندی و انتقاد شدید از خط خوردن این سه بازیکن از تیم‌ملی گفت: ‌واقعا حق این سه نفر پایمال شد و من اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام می‌کنم و باید بگویم که مطمئن شدم که انتخاب‌ها برای تیم‌ملی از قبل پیش‌بینی می‌شود و فقط برای این‌که ذهن مردم و باشگاه‌ها را به سمتی ببرند که بازی‌های لیگ را جهت انتخاب بازیکنان تماشا می‌کنند، چند بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌کنند.

پورموسوی ادامه داد:‌ رحیم زهیوی در چهار هفته ابتدایی لیگ بهترین بازیکن بود. چرا نباید در فهرست نهایی تیم‌ملی جایی داشته باشد؟ این موضوع مانند پایمال شدن حق محمد طیبی در مراسم انتخاب برترین مدافع لیگ برتر بود. من به عملکرد فدراسیون و تیم‌ملی شدیدا اعتراض دارم و اگر قرار است این بازیکنان دعوت نشوند و بازیکنان‌شان از قبل تعیین شده‌اند، چرا مسابقات لیگ را تعطیل می‌کنند و دلیل‌شان برای این تعطیلی چیست؟

وی گفت: از این به بعد هر بازیکنی از باشگاه ما به اردوی تیم‌ملی دعوت شود، من اجازه تمرین در تیم‌ملی را به او نمی‌دهم، چرا که بازیکنان ما به اردو می‌رود و بعد هم خط می‌خورد و دردسر آن برای من است. ما به نشانه اعتراض دیگر به تیم‌ملی بازیکن نمی دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه در خصوص مشکل مالی این باشگاه نیز عنوان کرد:‌ ‌متاسفانه شرکت گروه ملی از سال قبل دچار مشکلات اقتصادی شد، البته این مشکل در تمام کشور وجود دارد ولی این مشکل باعث شد گروه ملی از انتهای فصل گذشته تاکنون، نتواند از ما حمایت کند. البته گروه ملی سال‌های گذشته حمایت خوبی از تیم داشت و مطالبات ما را به روز پرداخت می‌کرد.

** مشکلات مالی باشگاه پیگیری و حل شود

وی افزود: مسوولان استان باید به شرکت گروه ملی کمک کنند و اگر چرخ این شرکت بچرخد ما نیازی به هیچ ارگان و اداره‌ای نداریم و خود گروه ملی این پتانسیل و توانایی را دارد که به ما کمک کند، چرا که بودجه و هزینه ما بسیار پایین است اما متاسفانه همه دست به دست هم داده‌اند که شرکت گروه ملی زمین بخورد. حتی خود کارگران گروه ملی نیز چهار ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

پورموسوی بیان کرد: ‌بانک ملی هم می‌گوید تا زمانی که مالکیت به صورت کامل به ما سپرده نشود، هزینه نمی‌کنیم. به هر حال باید کسی به این موضوع ورود کند و بالاترین مقام استان یعنی استاندار باید این مشکل را حل کند. البته او چندین بار پیگیری داشت ولی این پیگیری‌ها خیلی محکم و قاطع نبودند. استاندار می‌تواند به بانک ملی تکلیف کند که مشکل را حل کند، چرا که بودجه ما در بانک ملی تصویب شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید