Performancing Metrics

بازیکنانی که زیر سایه برادران فوتبالیست‌شان ماندند + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 369241
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 23:42
بازیکنان مشهور دنیا برادران فوتبالیستی دارند که مانند آنها به شهرت دست نیافتند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آمدن گاستون دل‌کاستیو، برادر سرخیو آگوئرو، به کادیس هواداران تیم اندلسی را خوشحال کرد. آنها منتظر هستند تا ببینند گاستون می‌تواند همچون برادرش آگوئرو بازی کند یا نه. در تاریخ فوتبال فوتبالیست‌های بزرگی بودند که برادران‌شان نیز به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردند. آنها با وجود حرفه‌ای بودن، همیشه زیر سایه برادران مشهور خود بودند. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود.

سرخیو آگوئرو و گاستون دل کاستیو

گاستون فرصت دارد استعدادش را در کادیس نشان بدهد. برادرش پیش از این در اسپانیا حضور داشت که آگوئرو تبدیل به یکی از باهوش‌ترین بازیکنان آرژانتینی لالیگا شد. مهاجم پیشین ایندیپندنته تلاش خواهد کرد کادیس دوباره به بالاترین سطح لالیگا برسد.

 

لوئیس و پائولو سوارس

در خانواده‌ سوارس، چهار بازیکن حرفه‌ای حضور دارند. پس از لوئیس بازیکن شماره 9 بارسلونا، پائولو از همه مشهورتر است. پائولو 36 ساله در اروگوئه و السالدوار بازی کرد اما نتوانست در کشورش به افتخاری دست یابد. با این حال پائولو در السالوادور به عنوان بازیکن سال برگزیده شد. سپس تابعیت این کشور را پذیرفت و با تیم‌ ‌ملی این کشور بازی کرد. او این فصل برای سونسوناته السالوادور بازی خواهد کرد.

 

ماریو و انوک بالوتلی

ماریو بالوتلی، یکی از جنجالی‌ترین بازیکن حال حاضر جهان یک برادر به نام انوک دارد که سه سال از او کوچک‌تر است. انوک همچون برادرش خوش شانس نبوده است. در حالی که ماریو در تیم‌های بزرگی همچون اینتر، منچسترسیتی، میلان و لیورپول بازی کرد، انوک عضو تیم چیتا دی فولینیو حاضر در سری D ایتالیا است.  او همچون برادرش مهاجم است.

 

رونالدینیو و روبرتو د آسیس موریرا

رونالدنینیو یکی از اعجوبه‌های تاریخ فوتبال بود اما آسیس موریرا این چنین نیست. برادر مهاجم برزیلی در طول 14 سالی که بازی کرد در هفت کشور پا به توپ شد. در همین حال به عنوان مدیر برنامه برادرش مشغول به کار شد. روبرتو در اسپورتینگ پرتغال، اف سی سیون سوئیس و آکسفورد یونایتد انگلیس بازی کرد.

 

رایان و رودی گیگز

رایان گیگز بازیکنی که بیشترین بازی را برای منچستریونایتد انجام داده است، برادری فوتبالیست دارد. رودی دوران فوتبالی‌اش کاملا با رایان فرق دارد. او در تیم‌های باشگاهی مختلف ولز بازی کرد و در برخی از تیم‌های نیمه حرفه‌ای انگلیس پا به توپ شد اما نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند.

 

سانتیاگو، داوید و استبان سولاری

فوتبال یک موضوع خانوادگی در خانواده‌ سولاری است. علاوه بر  سانتیاگو که در مادرید بازی کرد، داوید و استبان نیز تصمیم گرفتند فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند. با این حال برادرهای کوچک‌تر همچون سانتی به موفقیت دست پیدا نکردند. استبان برادر دوم خانواده‌ سولاری، در 9 لیگ متفاوت بازی کرد و در نهایت به آئوکاس تیم سریA  اکوادور رفت. داوید برادر کوچک‌تر پس از چهار سال حضور در لیگ رژیم صهیونیستی به سنترال کوردوبا تیم دسته دوم لیگ آرژانتین  پیوست.

ریکاردو کاکا و دیگائو

ریکاردو کاکا دارنده توپ طلا فصل 07 – 2006 یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر است. دیگائو، برادر کوچکترش اما چنین سرنوشتی نداشت. مدافع برزیلی در سال 2004 در تیم‌های پایه میلان بازی کرد و سپس به تیم ریمینی حاضر در سری B ایتالیا پیوست. پس از این که در جولای 2011 بدون تیم ماند یک فصل برای نیویورک ردبولز بازی کرد و یک سال بعد از فوتبال خداحافظی کرد.

دیگو آرماندو، اوگو و رائول مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دو برادار به نام های رائول و اوگو دارد. آن ها نیز همچون ستاره آرژانتینی، فوتبالیست حرفه‌ای بودند اما در زیر سایه برادرشان ماندند. اوگو، برادر کوچک‌تر به همراه دیگو در سال 1987 به ناپولی پیوست اما نتوانست در آن جا به توفیقی دست بیاید و بیشترین دوران ورزشی‌اش را در لیگ ژاپن سپری کرد. از طرفی رائول، برادر دوم همچون مارادونا از بوکاجونیورز شروع کرد اما در مدت زمان کوتاهی در لیگ‌های کم اهمیت تری همچون ژاپن یا کانادا بازی کرد.

 

کارلوس و آیان والدراما

کارلوس والدراما اسطوره فوتبال کلمبیا نیز برادر فوتبالیست داشت. آیان، بازیکن میوناریوس توانست به همراه این تیم نایب قهرمان لیگ کلمبیا در سال 1994 شود، با وجود این نتوانست همچون برادرش به شهرت دست یابد.

 

پل پوگبا و برادران دو قلویش

پوگبا که گرانترین بازیکن جهان است، دو برابر دو قلو به نام‌های ماتیاس و فلورنتین دارد. آنها از پل بزرگتر هستند اما نتوانستند همچون برادر کوچک‌ترشان به شهرت دست بیابند. ماتیاس به تازگی به اسپارتا روتردام هلند پیوسته است. پیش از این در پاتریک تیستل اسکاتلند بازی می‌کرد اما فلورنتین در وضعیت بهتری به سر می‌برد. او هم اکنون در سنت اتین  تیم دسته یکی فرانسه پا به توپ است. در حالی که پل بازیکن ملی پوش فرانسه است، فلورنتین و ماتیاس برای تیم ملی گینه بازی می کنند.

 

پابلو و آندرس آیمار

پابلو آیمار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه‌های والنسیا و بنفیکا از بازیکنانی بود که به عنوان جانشین مارادونا یاد شد اما نتوانست به شروع خوب خود ادامه دهد. بهترین بازیکن سال 2011 پرتغال در خانواده‌ فوتبالی به دنیا آمد. او به همراه برادرش حرفه پدرش را ادامه دادند. آندرس برادر کوچک‌تر پابلو نیز از ریورپلاته فوتبال خود را شروع کرد اما نتوانست همچون برادرش در این تیم موفق باشد. او مدتی در لیگ پرتغال بازی کرد و از سال 2009 در تیم استودیانتس ریوکوارتو پا به توپ است.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید