Performancing Metrics

مشکلی با استوریج ندارم | اتاق خبر
کد خبر: 370246
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 12:23
کلوپ:
سرمربی لیورپول اظهار کرد مهاجم تیمش از این تیم در ترکیب قرار نمی گیرد ناراحت است ولی هیچ مشکلی بینشان وجود ندارد.

یورگن کلوپ

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دنیل استوریج تنها در یک بازی از چهار بازی این فصل قرمزها (شکست دو بر صفر برابر برنلی) در ترکیب تیمش قرار داشته است و در اکثر بازی‌ها، جایی در ترکیب ثابت لیورپول نداشته است. هرچند او در برد پنج بر صفر لک‌لک‌ها برابر برتون آلبیون دو گل به ثمر رساند.

مهاجم 27 ساله در جریان بازی با آرسنال در هفته‌ نخست به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن غایب بود و در  تساوی یک بر یک لیورپول برابر تاتنهام از ‌دقیقه 88 به میدان آمد. به همین خاطر او هفته‌ پیش در جریان بازی انگلیس و اسلواکی غایب بود و جایی در ترکیب تیم سم الردایس نداشت.

یورگن کلوپ درباره وضعیت مهاجم تیمش به خبرنگاران گفت‌: می دانم استوریج از مهاجمان بزرگ باشگاه و فعلی انگلیس بوده و از این که در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد نیز ناراحت است ولی وضعیت او را کاملا زیر نظر دارم و هیچ مشکلی هم با او ندارم. در اکثر نشست‌های خبری‌ام در مورد استوریج صحبت کردم.  همه چیز می‌توان از الان شروع شود. حالا که فصل نقل‌ و انتقالات تمام شده است، دیگر درباره انتقال‌ها صحبت نکنیم و تمرکز خودمان را روی تیم قرار دهیم. می دانم همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب ثابت قرار بگیرند و استوریج هم طبیعتا همین شرایط را دارد.

لیورپول در سه بازی نخست فصل خود نیز پر فراز و نشیب ظاهر شده است. از برتری چهار بر سه در زمین آرسنال تا شکست دو بر صفر برابر برنلی نشان می‌دهد که کلوپ و شاگردانش بیش از هر چیزی به ثبات نیاز دارند. این همان نکته ای بود که در پایان نشست خبری به آن اشاره کرد و گفت‌: فصل گذشته لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد چراکه نسبت به بقیه تیم‌ها لیگ برتر بیشتر ثبات داشت. شرایطی که لستر فصل قبل داشت، می‌تواند برای همه تیم‌ها در نظر گرفته شود. طبیعی است شکست برابر برنلی طبق برنامه‌های ما نبود و جریانات بازی آن را رقم زد و تا زمانی که خلاء بی ثباتی را پر نکنیم، نمی‌توان جایی میان مدعیان لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید