Performancing Metrics

در داربی نباید به جایگاه تیم‌ها نگاه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 370761
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 10:22
استیلی:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در بازی استقلال و پرسپولیس نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد.

حمید استیلی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید استیلی درباره دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار کرد: در بازی داربی نمی‌توان به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی توجه کرد چون داربی یک بازی خاص است و هر تیمی که آمادگی بهتری داشته باشد، می‌تواند عملکرد بهتری در این بازی داشته باشد.

وی افزود: دومین مساله‌ای که در این دیدار از اهمیت برخوردار است بحث آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم‌ها است. مطمئنا تیمی که در روزهای قبل از داربی تمرینات بهتری را انجام بدهد و از لحاظ بدنی خودش را آماده دیدار کند عملکرد بهتری خواهد داشت. با این حال باز هم تاکید می‌کنم در این دیدار نمی‌توان به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌ داربی چیست، گفت‌: واقعیت این است که نمی‌توان نتیجه‌ داربی را پیش‌بینی  کرد، اما من هم مثل خیلی از پرسپولیسی‌ها با احترام به استقلالی‌ها امیدوارم تیم محبوبم پرسپولیس پیروز میدان باشد.

استیلی درباره خاطره انگیزترین داربی که در ذهن دارد، تصریح کرد: مسلما داربی که در آن ایمون زاید در 10 ‌دقیقه سه بار دروازه استقلال را باز کرد شیرین‌ترین داربی است که در ذهن ما است. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره حواشی که در هفته‌ گذشته در باشگاه پرسپولیس رخ داد و علی اکبر طاهری از سمت خود استعفا داد نیز، گفت‌: خوشحال هستم که وزیر ورزش  و جوانان با استعفای طاهری مخالفت کرد و این مرد زحمتکش به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد. طاهری جزو مدیرانی است که واقعا برای باشگاه پرسپولیس و منافع این باشگاه تلاش می‌کند. خبر استعفای او به تیم قبل از داربی شوک وارد کرد و یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس  در این اواخر ثبات مدیریت بوده است. پرسپولیس از ثبات مدیریت سود زیادی برده است، اما وقتی خبر استعفای طاهری رسانه‌ای شد کمی آرامش تیم بر هم خورد. آرامش در موفقیت تیم نقش مهمی را دارد. من امیدوارم که آقای طاهری را اذیت نکنند تا این بنده خدا به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید