Performancing Metrics

گریزمان ناجی اتلتیکو مادرید شد | اتاق خبر
کد خبر: 372608
تاریخ انتشار: 5 مهر 1395 - 17:35
اتلتیکو مادرید با تک گل مهاجم فرانسوی‌اش دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته ششم لالیگا یکشنبه اتلتیکومادرید به مصاف دپورتیوو لاکرونیا رفت و با یک گل این تیم را شکست داد.
نیمه نخست بازی پر برخورد بود. بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا خشن بازی کردند. هنوز 20 دقیقه از بازی سپری نشده بود که آئوگوستو فرناندس آسیب دید و گابی جانشین‌ او شد. خوسه خیمنس نیز پس از این که چندبار با خطای بازیکنان دپورتیوو رو به رو شد مجبور به ترک زمین شد و لوکاس ارناندس به جای او به میدان آمد.
خطاهای تیم مهمان در نهایت باعث 10 نفره شدن این تیم پیش از پایان نیمه نخست شد. فیصل فجر با دریافت کارت زرد دوم در وقت‌های اضافه نیمه نخست اخراج شد. قرمز و سفیدپوشان موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتواستند دروازه تیم مهمان را باز کنند. بهترین فرصت را آنتوان گریزمان از دست داد و ضربه‌اش با فاصله کمی به بیرون رفت.

اتلتیکو در دقایق ابتدایی نیمه دوم دروازه دپورتیوو را باز کرد اما ضربه گریزمان در موقعیت آفساید وارد دروازه حریف شد و گل مردود اعلام شد. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به حملات خود ادامه دادند و توانستند دروازه حریف را با شوت زیبای کاراسکو  بلرزانند. در نهایت میزبان در دقیقه 70 به گل دست یافت. گریزمان با پاس گل کوین گامیرو دروازه دپورتیوو را باز کرد.
شاگردان دیگو سیمئونه با 12 امتیاز دوباره به جایگاه سوم بازگشتند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید