Performancing Metrics

پاسخ فدراسیون فوتبال به شائبه‌های اخیر درباره سامانه هواداری و پاداش ملی‌پوشان فوتسال | اتاق خبر
کد خبر: 372837
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 07:41
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال و مسئول روابط عمومی این فدراسیون در توضیحاتی جداگانه به اظهارات اخیر رویانیان و همچنین ابهاماتی در پرداخت پاداش به ملی‌پوشان فوتسال توضیحاتی را ارائه کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با توجه به اظهارات رویانیان در خصوص سامانه هواداری، مسئول حقوقی فدراسیون پاسخی ارائه کرد.  متن پاسخ صفی‌اله فغانپور عزیزی – مسئول حقوقی فدراسیون به این شرح است: "جناب آقای رویانیان، بازگشت شما به جامعه فوتبال را گرامی می‌داریم و امیدواریم از تجربه گذشته استفاده کنید و مسیر موفقیت را برای خود و جامعه فوتبال و باشگاه سیاه جامگان رقم بزنید و امید است با روحیه فوتبال به جامعه فوتبالی برگشته باشید و این بار به سبک و روش و جنس فوتبال سخن بگویید.

جناب آقای رویانیان، از جنابعالی توقع داریم مطالعه کنید و اطلاعات کافی بدست آورده و بعد مصاحبه و صحبت کنید.

به اطلاع حضرتعالی و دوستان اندک همفکر شما و همه علاقمندان فوتبال می‌رسانم، در جلسه‌ای که با حضور جناب آقای مهدی تاج –رئیس فدراسیون فوتبال، جناب آقای عطوفی و نماینده شرکت فناپ در محل شرکت همراه اول تشکیل شده بود، معاون محترم بازاریابی و امور مشتریان همراه اول اعلام کرد سرشماره 3040 نمی تواند تبلیغات هواداری انجام دهد.

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران طی نامه شماره 988/2/300/95 مورخ 21/6/95 اعلام کردند که مطابق با سیاست گذاری انجام گرفته در شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور جلوگیری از سردرگمی مشترکین، تمامی سرویس‌های باشگاه‌های فوتبال (اعم از هواداری و ...) با سرشماره 3090 و صرفاً توسط شرکت پردیس اول کیش تعریف و ارائه می‌شود.

بنابراین برخلاف ادعای جنابعالی، فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در لغو همکاری باشگاههای لیگ برتر با سامانه 3040 نداشته است. همچنین فدراسیون فوتبال بابت اتهامات وارده در مصاحبه جنابعالی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کند".

همچنین مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به برخی شائبه‌ها پیرامون پرداخت پاداش به ملی‌پوشان فوتسال توضیحاتی ارائه کرد.

امیر حسین حسینی- رئیس روابط عمومی فدراسیون گفت: طی روز گذشته و امروز و با توجه به اینکه ارقام پیشنهادی کمیته فوتسال با تایید هیات رئیسه فدراسیون اعلام شده است، برخی متاسفانه با کج سلیقگی و بدون در نظر گرفتن شرایط حساس تیم ملی فوتسال در دیدار مهم و حیاتی برابر روسیه، مطالبی را عنوان کرده اند که نیاز است توضیحاتی در این زمینه ارائه شود.

وی در ادامه بیان کرد: اگر با دقت به مصوبات روز گذشته هیات رئیسه توجه کنیم، علاوه بر پاداش دلاری که برای بازیکنان در نظر گرفته شده، فدراسیون با توجه به توانمندی‌های خود پاداش ریالی مناسب و قابل قبولی نیز برای این تیم در نظر گرفته است که پس از بازگشت تیم ملی به آنها پرداخت خواهد شد. ضمناً طی تماس‌هایی که با تیم ملی فوتسال در کلمبیا داشته‌ایم، این تیم خوشبختانه در بهترین شرایط روحی و آمادگی جسمانی قرار دارد و بدون توجه به موارد عنوان شده، همانند گذشته تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی و شادی مردم عزیز ایران به کار خواهد بست. امروز نیز فدراسیون باتوجه به مشکلات بانکی موجود وجهی را برای تیم ملی فوتسال به کلمبیا ارسال کرده است.

حسینی افزود: فدراسیون پیش از اعزام تیم تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی هرچه بهتر تیم ملی فوتسال انجام داده و بر این باوریم که می‌بایست بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم. البته فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و افتخار آفرینی‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی بوده و خواهد بود و درخواست می‌کنیم که در این شرایط به حمایت‌های هر چه بیشتر از تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه دهند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید