Performancing Metrics

درک گواردیولا از فوتبال مادرزاد است | اتاق خبر
کد خبر: 372859
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 09:42
ژابی آلونسو:
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و تاکید کرد او به صورت مادرزاد فوتبال را می‌فهمد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پپ گواردیولا یکی از بهترین و موفق ترین مربیان فوتبال جهان به شمار می آید. او اکنون هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد و توانسته فیروزه‌ای‌پوشان را در تمام بازی‌ها پیروز از میدان خارج کند.

یکی از بازیکنان بزرگی که گواردیولا با او کار کرده است، ژابی آلونسو است. این بازیکن اسپانیایی به ستایش از گواردیولا پرداخت و گفت: پپ فوتبال را بالفطره می فهمد و همین باعث شده تا با بازیکنان به راحتی ارتباط برقرار کند. او مالکیت توپ را بسیار دوست دارد و شاگردانش را تشویق می کند که فوتبال هجومی و زیبا را به نمایش بگذارند.

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ ادامه داد: عملکرد سیتی در دو ماه اخیر، خیره کننده بوده است. این تیم انگیسی بسیار متفاوت با قبل فوتبال بازی می کند و این بدون شک به خاطر حضور گواردیولا است. پپ وظیه خود را به عنوان سرمربی تیم به خوبی انجام می دهد و بازیکنان سیتی نیز نسبت به گذشته تغییر چشمگیری داشتند.

آلونسو در ادامه درباره جدایی گواردیولا از بایرن مونیخ نیز اظهار کرد: خداحافظی بسیار احساسی باهم داشتیم. همه ما از رفتن این مربی بزرگ ناراحت بودیم چراکه خودمان را مدیون او می دانستیم. پپ مربی بزرگی است و اطمینان دارم در سیتی هم موفق خواهد شد.

منچستر سیتی در لیگ جزیره شروعی توفانی داشته است و در هر 6 بازی که به میدان رفته است، به پیروزی رسیده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید