Performancing Metrics

فرق حمایت‌های ایران از ملت فلسطین با حمایت های دیگران | اتاق خبر
کد خبر: 373282
تاریخ انتشار: 8 مهر 1395 - 15:25
دبیرکل جنبش فلسطینی
دبیرکل جنبش فلسطینی "الصابرین" حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع و ملت فلسطین را متمایز از حمایت های دیگر طرف ها و کشورها دانست.

اتاق خبر: «هشام سالم » دبیر کل جنبش فلسطینی "الصابرین" گفت: «ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) موضعی آشکار و محکم مبنی بر حمایت از مسأله و ملت فلسطین اتخاذ کرده است .»
وی گفت: «جمهوری اسلامی ایران فلسطین را سرزمینی اشغال شده و رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و غیرقانونی می داند و بر این باور است که همه مسلمانان جهان باید از ملت فلسطین حمایت کنند تا همه حقوق خود را بازپس گیرد.»


دبیرکل جنبش الصابرین با اشاره به راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس در حمایت از قضیه فلسطین و مقاومت فلسطینی ها، از این حمایت ها تقدیر و تشکر کرد.


وی د مصاحبه با شبکه خبری العالم در برنامه "اضاءات" تصریح کرد : وجه تمایز حمایت های ایران از ملت و مقاومت فلسطین در مقایسه با حمایت های طرف ها و کشورهای دیگر، این است که هدف از این حمایت، آزادی سرزمین اشغال شده فلسطین و بیرون راندن کامل رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین بوده است.


 دبیر کل جنبش الصابرین همه فشارها و محدودیت‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را ناشی از موضع این کشور در قبال قضیه فلسطین دانست و گفت : با وجود همه این فشارها، این کشور هیچگاه از موضع خود درحمایت از قضیه و ملت فلسطین شانه خالی نکرده است.


درهمین حال، "اسعد ابو شرخ"، نویسنده فلسطینی، نیز درگفتگو با العالم، از جمهوری اسلامی ایران خواست که وارد خط آشتی فلسطینی شود و همه تلاش خود را درجهت وحدت و یکپارچگی فلسطینی ها در مسیرحمایت از مقاومت به کار گیرد.
وی همچنین تشکیل ائتلافی سه جانبه

در منطقه را خواستار شد و با بیان اینکه ایران، ترکیه و مصر به عنوان سه کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه هستند، از ایران به عنوان کشوری مقتدر که حامی ملت های مظلوم است، خواست که به همراه مصر و ترکیه، ائتلافی سه جانبه را علیه اسرائیل تشکیل دهد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید