Performancing Metrics

مهاجری: پدیده بهتر از ابتدای فصل خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 374323
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 14:27
رضا حقیقی شرایط خوبی داشته باشد در نیم فصل جذبش می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نسبت به ابتدای فصل بهتر خواهیم شد.

دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و نفت آبادان ‎

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در خصوص شرایط تیم پدیده در تعطیلات لیگ اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت انجام داده‌ایم، در حال حاضر با دو باشگاه در حال صحبت هستیم تا اگر شرایط فراهم شود تا شروع دوباره لیگ، دو بازی‌ تدارکاتی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم از این تعطیلات به بهترین نحو استفاده کنیم.
وی درباره رضایت کادرفنی از عملکرد بازیکنان تیمش عنوان کرد: متاسفانه از شروع لیگ مصدومان و محرومان زیادی رو به رو شدیم، قطعا نبود بازیکنان تاثیرگذار می‌تواند در نتایج تیم تاثیرگذار باشد ولی در مجموع بازیکنان عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان عنوان کرد: عدم حضور یوسفی، کفشگری و کمندانی به تیم لطمه زد، اما خوشبختانه حالا بعد از چند مدت با تمام نفرات تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و قطعا با شروع دوباره لیگ شرایط بهتری را نسبت به ابتدا فصل خواهیم داشت.
مهاجری درباره صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی تصریح کرد: جا دارد تبریک ویژه‌ای به عباس چمنیان بگویم که با عملکرد فوق‌العاده خود تیم را به جام جهانی رساند. قطعا مربیان ایرانی هیچ‌چیز کمتری نسبت به مربیان خارجی ندارند و حتی عملکرد بهتری را از خودبه نمایش گذاشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال نیز با حضور ناظم‌الشریعه توانست مقام سوم جهان را بدست آورد، قطعا اگر امکانات تیم ملی فوتبال را در اختیار داشته باشد و به رده‌های سنی پایه اختصاص دهیم، می‌توانیم نتیجه بهتری را بدست آوریم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره حضور سالار افراسیابی و رضا حقیقی در تمرینات تیم پدیده عنوان کرد: سالار افراسیابی که از ابتدای فصل در کنار پدیده تمرین می‌کرد، به دلایل مشکلات خانوادگی دیگر در تمرینات حضور ندارد. ولی خوشبختانه رضا حقیقی با آمادگی کامل  در تمرینات حضور دارد، قطعا اگر شرایط خوبی را در تمرینات داشته باشد این بازیکن را در نیم فصل جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید