Performancing Metrics

محصص: کلید موفقیت برای رفتن به جام جهانی نترسیدن از شکست است | اتاق خبر
کد خبر: 375264
تاریخ انتشار: 19 مهر 1395 - 05:55
ملی پوشان قابلیت ها و توانایی تغییر در شیوه بازی را دارند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال معتقد است دیدار برابر کره جنوبی در تهران بسیار سخت‌تر از بازی در ازبکستان خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مرتضی محصص گفت: بازی با ازبکستان آنهم در تاشکند ثابت کرد که تفاهم بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. در نیمه اول و دوم بازی شاهد دو شیوه بازی متفاوت از بازیکنان بودیم که این امر نشان می‌دهد ملی‌پوشان قابلیت‌ها و توانایی تغییر در شیوه بازی را دارند. در نیمه نخست ما تهاجمی به میدان رفتیم و در نیمه دوم روش بازی به دفاع و ضدحمله تغییر کرد. ما می توانستیم این بازی را سه بر صفر ببریم و ازبک ها شانس آوردند که بازی خود را با تعداد گل کمتری واگذار کردند.
وی در ادامه بیان کرد: مسابقه برابر کره جنوبی متفاوت تر از مسابقه با ازبکستان است. تیم کره جنوبی به رهبری اولی اشتیلیکه در تهران حضور دارد. او شناخت خوبی از بازیکنان ما داشته و بازی تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده است. البته مارکار آقاجانیان نیز بازی قطر و کره جنوبی را به خوبی آنالیز کرده و اطلاعات دقیقی از این دیدار در اختیار داریم. بدون شک با توجه به رقابتی که در چند سال گذشته بین این دو تیم وجود داشته، مسابقه ای جذاب و با نتیجه ای مطلوب را در بر خواهد داشت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در ادامه بیان کرد: تیم ملی تعادل خوبی در خطوط حمله و دفاعی منجسم که در نهایت به گل می رسد و خط میانی دارد و این از نکته های بارز و موفق تیم ملی فوتبال است. در مقابل تیم ملی کره جنوبی نیز در خط حمله و میانی عملکرد موفقی دارد. بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. برگزاری مسابقه در ایران بسیار سخت تر از کشورهای دیگر است چرا که انتظارات بیشتر می‌شود و همین امر استرس را بالا می‌برد، اما با مربی باتجربه‌ای که در اختیار داریم، بدون شک موفق خواهیم بود و معتقدم که کی‌روش امتیاز بزرگی برای تیم ملی کشورمان است، چرا که شناخت بسیار کامل و دقیقی از بازیکنان ایران دارد.
وی گفت: کلید موفقیت برای رفتن به جام جهانی این است که نباید از شکست های احتمالی هراس داشته باشیم. تیم های ژاپن و چین شکست می خورند و راه خود را ادامه می‌دهند و از پیروزی نیز نباید غرور کاذب بگیریم. هر تیمی در شرایطی که دارد، می تواند بهترین باشد و پیروز میدان شود اما در بازی دیگری شاید این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید