Performancing Metrics

لیورپول با کلوپ بین چهار تیم اول لیگ خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 375487
تاریخ انتشار: 21 مهر 1395 - 02:47
فاولر:
مهاجم سابق لیورپول پیش بینی کرد تیم سابقش این فصل با هدایت یورگن کلوپ آلمانی در بین چهار تیم نخست لیگ قرار گیرد.

فاولر

به‌ گزارشاتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیورپول در این فصل با هدایت یورگن کلوپ آلمانی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است. پیروزی برابر تیم‌های مدعی همچون آرسنال و چلسی باعث شد تا لیورپولی‌ها که در این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حضور ندارند در بین تیم‌های بالانشین لیگ برتر قرار گیرند و هوادارانشان را نسبت به این فصل امیدوار کنند.

رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول در پیش‌بینی خود از این فصل لیگ برتر، گفت‌: لیورپول تیمی است که باید همیشه جاه طلب باشد و به کسب رتبه خوب فکر کند، اما متاسفانه در چند سال گذشته شرایط بر وفق مراد آنها نبوده و متاسفانه تیم از لیگ قهرمانان و رقابت‌های اروپایی فاصله گرفته است، اما من فکر می‌کنم لیورپول بین چهار تیم نخست باشد و بتواند بار دیگر به لیگ قهرمانان باز گردد.

مهاجم سابق لیورپول ادامه‌ داد: کلوپ تاثیر خوبی بر لیورپول داشته است و من مطمئن هستم که آنها در این فصل حداقل چهارم خواهند شد و می‌توانند حتی به رتبه‌های بالای جدول نیز فکر کنند. تیم بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد و در کسب امتیاز نیز موفق بوده است و به همین خاطر من فکر می‌کنم که امسال، سال خوبی برای لیورپول باشد تا این تیم بتواند به لیگ قهرمانان باز گردد.

لیورپول باید دوشنبه هفته‌ آینده در لیگ برتر در خانه پذیرای منچستریونایتد باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید