Performancing Metrics

وزارت ورزش مخفیانه به استقلال و پرسپولیس پول نداده است | اتاق خبر
کد خبر: 376132
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 03:06
هاشمی:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، گفت‌: وزارت ورزش و جوانان تاکنون رقمی به صورت پنهانی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پولی تزریق نکرده و این دو باشگاه با حمایت هواداران اداره می‌شود.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، مناف هاشمی در جمع خبرنگاران درباره این که آیا وزارت ورزش و جوانان به صورت مخفیانه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پول می‌دهد یا خیر، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان تاکنون هیچ پولی را به صورت مخفیانه به این دو باشگاه پرداخت نکرده و ما نتوانسته‌ایم این دو باشگاه را از نظر مالی حمایت کنیم. حتی در یک مقطع زمانی به طور جدی به دنبال واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی بودیم و سه بار نیز مزایده برگزار شد، ولی بی نتیجه‌ ماند و از آن به بعد این دو باشگاه به روش دیگر در حال اداره شدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: سرخابی ها برند خاص خود را دارند و می‌توانند بدون این که وزارت ورزش و جوانان به آنها کمکی کند فعالیت خود را ادامه دهند. ما می‌توانیم با فعال کردن ظرفیت‌های هر دو باشگاه از توانایی‌های آنها استفاده کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: ما باید به سمت حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها پیش برویم که از این طریق به باشگاه‌های بخش‌های دیگر ورزش مانند فدراسیون‌های ضعیف کمک شود.

وی در پایان سخنان خود همچنین درباره پرداخت پاداش مدال آوران پارالمپیک و المپیک نیز عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این پاداش را امسال با حضور رییس جمهور پرداخت نماییم و حتی سعی می‌کنیم پاداش‌های سال ۹۴ را نیز همزمان با اهدای پاداش های المپیک و پارالمپیک پرداخت کنیم. البته این مساله به منابع بیشتری نیاز دارد و در حال رایزنی با بخش‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید