Performancing Metrics

هیچ‌کس در اروپا چنین انتظاری از ما نداشت | اتاق خبر
کد خبر: 376709
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 15:52
رانیری:
سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پس از کسب سومین پیروزی پیاپی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با ابراز خوشحالی از این اتفاق اظهار کرد هیچ‌کس چنین انتظاری از تیم او نداشته است.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، لسترسیتی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی توانست کپنهاگن دانمارک را شکست بدهد که در لیگ برتر انگلیس شرایط چندان خوبی ندارد.

کلودیو رانیری بعد از پایان بازی با کپنهاگن گفت‌: وقتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم، شرایط متفاوتی نسبت به لیگ داریم. همه بازیکنان متمرکز و باهوش می‌شوند. در لیگ برتر از نظر ذهنی به مشکل خوردیم. این مشکل در لیگ قهرمانان اروپا برای ما وجود ندارد. می‌خواهیم این شرایط را تغییر بدهیم چراکه لیگ برتر هم برای ما در کنار لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد.

رانیری ‌اضافه کرد: می‌خواهیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان بالا برویم. کسی انتظار چنین عملکردی را از ما نداشت. با برد با ارزشی که به دست آوردیم، اکنون 9 امتیازی شدیم و فکر می‌کنم اگر از سه بازی برگشت خودمان سه امتیاز کسب کنیم بتوانیم به عنوان یکی از دو تیم به مرحله حذفی رقابت‌ها راه پیدا کنیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد. دوست داریم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

لسترسیتی با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و تیم‌های پورتو و کپنهاگن با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و بروخه نیز بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سرمربی ایتالیایی لستر در پایان گفت‌: به تیمم افتخار می‌کنم. آنها انرژی خیلی زیادی را خرج می‌کنند. حضور در تورنمنت معتبری همچون لیگ قهرمانان اروپا آسان نیست. بازیکنانم شایستگی خود را بازی به بازی نشان دادند.

لسترسیتی باید شنبه در لیگ برتر برابر کریستال پالاس بازی کند. این تیم قبل از سفر به دانمارک برای انجام بازی برگشت در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دیدار تاتنهام خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید