Performancing Metrics

سیاه‌جامگان از لیگ برتر انصراف می‌دهد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 377147
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 02:22
مالک باشگاه سیاه‌جامگان می‌گوید اگر منابع مالی تا هفته آینده تامین نشود، این تیم از لیگ برتر کناره گیری می کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی درباره شکست سیاه‌جامگان مقابل سپاهان و اظهارات فرهاد کاظمی مبنی بر این که در طول هفته‌ جاری برای جدایی از این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد، گفت‌: فرهاد کاظمی هفته‌ گذشته به ما اطمینان داد که تا آخر فصل در  کنار تیم است. دلیل صحبت‌های او اشتباه‌های داوری و گل‌هایی است که تیم‌مان به سادگی دریافت می‌کند.

او درباره ناراحتی کاظمی از برخی بازیکنان این تیم در جریان دیدار با سپاهان، خاطرنشان کرد: مسائل فنی به فرهاد کاظمی ارتباط دارد و او با نگاه استاد و شاگردی با بازیکنان صحبت می‌کند. او ناراحت بوده و از سر ناراحتی این صحبت‌ها را بیان‌ کرده است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره واگذاری امتیاز این تیم اظهار کرد: زمانی که از ما حمایت نشود، ما هم ناچار می شویم این کار را انجام دهیم. ‌اسپانسر باشگاه به تعهدات خود عمل نمی‌کند، در حالی که قرار بود ۳۰ درصد از بودجه ما از این طریق تامین شود. فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند به خوبی درآمدزایی کند و عملا هیچ درآمدی از فوتبال نداریم. در چنین شرایطی اعضای هیات مدیره هم نمی‌توانند کاری کنند.

عباسی با بیان این که سیاه‌جامگان وابسته به هیچ شرکت و نهادی نیست، افزود: برنامه پنج ساله‌ای برای فوتبال داشتیم که آن را اجرایی کردیم و امسال هم تمام زور خودمان را می زنیم تا به موفقیت برسیم. ما تیم خوبی را آماده کرده‌ایم و روز گذشته (جمعه) هم اگر کمی دقت می کردیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

مالک سیاه‌جامگان ادامه‌ داد: از هفته‌ گذشته تاکنون هیچ مشتری‌ای برای باشگاه پیدا نشده و اگر منابع مالی به دست‌مان نرسد و مشتری هم پیدا نشود از لیگ برتر انصراف می‌دهیم. نه این که ما پول نداشته باشیم،‌ بلکه نقدینگی ما صفر است و ما هنوز نتوانسته‌ایم منابع خودمان را به پول تبدیل کنیم.

او تاکید کرد: تلاش ما این است که هر چه‌ زودتر منابع مالی را تامین کنیم و به تعهدات‌مان نسبت به بازیکنان‌مان عمل کنیم. اگر شاهرگمان هم برود به تعهداتمان عمل می‌کنیم.

عباسی یادآور شد: سیاه‌جامگان نهالی بود که آن را تبدیل به درخت کرده‌ایم، اما اکنون توان آبیاری آن را نداریم و احتمال خشک شدن آن وجود دارد. در چنین شرایطی می‌خواهیم کار را به کسی بسپاریم که توان اداره کردن آن را داشته باشد. برای مردم و هواداران فرقی نمی‌کند که سیاه‌جامگان چه کسی اداره کند،‌ بلکه آنها می‌خواهند که این تیم سر پا باشد.

او در واکنش به این که آیا احتمال کناره‌گیری فرهاد کاظمی در روزهای آینده وجود دارد؟ گفت‌: فرهاد کاظمی هر تصمیمی که بگیرد به آن احترام می گذارم. او زحمات زیادی برای این تیم کشیده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید