Performancing Metrics

این حرف‌ها بین مردها عادی است! | اتاق خبر
کد خبر: 377271
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 21:45
پسر ترامپ اظهارات پدرش را ماست‌مالی کرد
فرزند ارشد دونالد ترامپ با دفاع از سخنان مبتذل پدر جمهوری خواهش در سال 2005 علیه زنان گفت که اینگونه حرف‌ها در میان مردان "عادی" است و "حقیقت زندگی" است!

اتاق خبر: دونالد ترامپ جونیور در مصاحبه با برنامه رادیویی «دوری مونسون شو» گفت: گمان می‌کنم همه ما می‌دانیم که وقتی که مردها با هم حرف می‌زنند، اندکی هم درباره آنگونه مسائل صحبت می‌کنند و این "حقیقت زندگی" است!

سخنان ترامپ جونیور با اظهارات زنان خانواده ترامپ از جمله دختر و همسرش متفاوت است. آنها سخنان دونالد ترامپ را محکوم کرده و "نامناسب و توهین‌آمیز" توصیف کردند.

رسانه‌های آمریکایی فیلمی از سال ۲۰۰۵ منتشر کرده‌اند که در آن دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با کلمه‌های رکیک درباره زنان حرف می‌زند. در این فیلم که روزنامه واشنگتن‌ پست آن را منتشر کرده، صدای ترامپ شنیده می‌شود که به بیلی بوش، مجری یک برنامه تلویزیونی می‌گوید "وقتی آدم ستاره باشد، می‌تواند هر کاری خواست با زن‌ها بکند". در این مکالمه، سرمایه‌دار نیویورکی هم‌چنین درباره این‌که چه‌طور تلاش کرده با یک زن متاهل رابطه جنسی برقرار کند و همین‌طور درباره آزار جنسی زنان دیگر با افتخار حرف می‌زند.

دونالد ترامپ جونیور در ادامه اظهارات پدرش را "اشتباه" خواند اما تلاش کرد تا آن را توجیه کند. او گفت: روشن است که از این مساله خوشحال نیستم اما گمان می‌کنم احتمالا همه ما می‌دانیم که مردها وقتی که مردهای دیگر حرف می‌زنند، اندکی هم درباره آنگونه مسائل صحبت می‌کنند و این "حقیقت زندگی" است. گمان می‌کنم او شبیه آمریکایی‌های معمولی است چرا که او از بسیاری جهات آنگونه است. زندگی او اینگونه نبوده است که کل زندگی‌اش را روی یک صندلی بنشیند و سخنانش را صیقل دهد و بعد بگوید. او هر چه فکر کند، می‌گوید. او از قلبش حرف می‌زند. البته مساله پیش آمده چیزی نبود که ما بخواهیم؛ اشتباه بود و او به آن اذعان دارد. او متوجه شده است اما او قادر است که مرتکب اشتباه شود چون که تمام زندگی‌اش را سیاستمدار نبوده است.

اریک ترامپ، فرزند سوم ترامپ هم گفته است که حرف‌های پدرش "حرف‌های پسرانه" بوده است.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید