Performancing Metrics

اتلتیکو نخستین شکست را در لالیگا تجربه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 377403
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 20:18
سویا صدرنشین شد
سویا توانست با به ثبت رساندن نخستین شکست اتلتیکومادرید در لالیگا صدرنشین شود.

لالیگا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه بازی های هفته نهم لالیگا در روز یک شنبه اتلتیکو مادرید و سویا برابر هم قرار گرفتند و سویا با یک گل مهمانش را شکست داد.

در نیمه نخست بازی بیشتر در میانه میدان در جریان داشت و موقعیت‌های گل زیادی رو دروازه ها ایجاد نشد و بیشتر اتلتیکو مادرید حمله کرد. سویا تنها اوایل و اواخر نیمه چند بار خود را به محوطه جریمه حریف رساند. در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. آدیل رامی و استیون انزونی از سویا و آنخل کورئا و گابی از اتلتیکو کارت زرد گرفتند.

با شروع نیمه دوم نیکلاس گایتان به جای کورئا وارد زمین شد. سویا توانست در دقایق ابتدایی این نیمه دروازه تیم مادریدی را بلرزاند. در ادامه یانیک کاراسکو از بازی خارج و تیاگو جانشینش شد. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به حملات خود ادامه دادند و آنتوان گریزمان یک موقعیت را از دست داد. سیمئونه سومین تعویض اتلتیکو را نیز انجام داد و فرناندو تورس به جای کوین گامیرو به زمین آمد. در دقیقه ۷۳ انزونی در یک فرار خوب توانست دروازه تیم مهمان را باز کند. در ادامه گابی با خطا روی بازیکن سویا کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا مشکلات تیم سیمئونه بیشتر شود. در دقایق آخر بازی دیگو گودین فرصت گلزنی داشت اما دروازه بان سویا ضربه سر این بازیکن را مهار کرد.

در نهایت بازی با تک گل انزونی به پایان رسید و اتلتیکو نخستین شکستش را در این فصل تجربه کرد. سویا با کسب سه امتیاز بازی با ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفت و اتلتیکو با ۱۸ امتیاز به جایگاه چهارم سقوط کرد.

در مهمترین بازی امشب رئال مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید