Performancing Metrics

آنخل دی‌ماریا مقصر تساوی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 377589
تاریخ انتشار: 4 آبان 1395 - 07:52
امری:
سرمربی پاری سن ژرمن بعد نمایش ضعیف تیمش به حمایت از بازیکن آرژانتینی تیمش پرداخت و او را در این مساوی مقصر ندانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پاری سن ژرمن در هفته دهم لیگ فرانسه دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد و با تساوی بدون گل برابر مارسی متوقف شد. این تیم تاکنون 6 امتیاز با صدر جدول فاصله پیدا کرده است.

آنخل دی‌ماریا در این دیدار نمایش بسیار بدی در ترکیب تیمش داشت. با این حال اونای امری بعد از توقف برابر مارسی به حمایت از دی‌ماریا پرداخت و گفت‌: او بازیکن مهمی برای ماست و خیلی برای تیم زحمت می کشد. به او اعتماد دارم و منتظر هستم تا این روزها را سپری کند و به شرایط ایده‌آل برسد. قبول دارم او در چند بازی اخیر افت داشته است ولی به من بستگی دارد که به دی‌ماریا کمک کنم تا شرایط خود را بازیابد. او نگرش خوبی دارد. بدون شک با تمرینات مداوم به اوج باز خواهد گشت. طبیعی است که او راضی نباشد. دی‌ماریا نمی خواست تعویض شود ولی این تصمیم من بود. برایم مهم نیست که بازیکنانی که تعویض می‌کنم ناراحت شوند. البته این ناراحتی برای من ارزشمند است. نشان می‌دهد که بازیکن مسئولیت پذیر است و می‌خواهد در خدمت تیم باشد.

پاری ‌سن‌ ژرمن یکشنبه شب برابر مارسی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ولی در زدن گل ناکام بود و فقط به یک امتیاز بسنده کرد. سرمربی پیشین سویا در پایان نیز گفت‌: تساوی نتیجه‌ خوبی برای ما نبود. با دیدن جریان بازی می‌شود فهمید که ما چقدر برتر از حریف بودیم. فقط باید بازی خوبمان را به امتیاز تبدیل کنیم. جزییات زیادی باقی‌ مانده است که باید روی آنها کار کنیم. کمی ناراحتیم چون 6 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و این نگران کننده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید