Performancing Metrics

پورموسوی: مقابل پرسپولیس موضع نگرفتم | اتاق خبر
کد خبر: 377729
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 03:10
گذشت زمان معنی حرف‌هایم را مشخص می‌کند
سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که دوست ندارم از این تیم جدا شوم و تکرار این جمله که "می خواهم بروم" برایم سخت است، گفت: افتخار می‌کنم که در این مجموعه هستم ولی چاره‌ای نیست و من به خاطر بازیکنان و هواداران مجبورم که از خودم بگذرم و بگویم من دیگر نیستم

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی اظهار کرد:‌ در حال آماده‌سازی برای بازی با ذوب‌آهن هستیم. قصد داریم با بازیکنانم به آنالیز فیلم‌های بازی این حریف بپردازیم. شناخت نسبی از این تیم داریم که مربوط به گذشته می شود.

*به دنبال کسب امتیاز از ذوب آهن هستیم

وی گفت: ‌نتایج اخیر ذوب آهن به ویژه شکست هفته گذشته‌اش مقابل نفت تهران برای ما مهم نیست و مهم این است که ذوب آهن جزو تیم هایی است که طی این چند سال خیلی خوب فوتبال بازی کرده و یک تیم با نظم و منسجم است. بازی سختی پیش رو داریم و ان شاءالله بازیکنانم با تلاش و جدیت‌شان، ‌باعث می شوند با امتیاز از این مسابقه خارج شویم.

*مقابل پرسپولیس موضع نگرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره برداشت‌هایی که برخی افراد از صحبت‌های او درباره پرسپولیس داشتند، ‌گفت: ‌من نه تنها برابر پرسپولیس، بلکه مقابل هیچ تیمی موضع نگرفته‌ و نمی‌گیرم که بخواهم آن را تغییر دهم. من روی حرف‌هایم هستم اما برخی دوستان حرف‌های من را به نوع دیگری تحلیل و برداشت کردند.

وی افزود: ‌به هر حال همه دیدند که در این بازی مستحق برد بودیم و عقب‌نشینی نکردیم ولی سوت‌هایی که زده شد، تیم را عصبی کرد. مگر یک تیم چقدر می تواند تمرکز داشته باشد؟ زمانی هم که آن درگیری به وجود آمد، تمرکز بازیکنان را بر هم زد و این عوامل دست به دست هم داد تا بازیکنانم تمرکزشان را از دست دادند و در نهایت هم بازی مساوی شد. ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم که در بازی های آینده جبران کنیم.

پورموسوی خاطرنشان‌کرد: من نمی‌توانم تمام ایران را مجبور کنم که به اعتقاد من باور پیدا کنند؛ به هر حال عده‌ای آن را می‌پذیرند و عده‌ای هم خیر، که این طبیعی است. در هر صورت آینده همه چیز را مشخص می کند.

*به طور حتم می‌توانیم جزو مدعی ها باشیم

وی در ادامه درباره این که تیمش می تواند جزو مدعی ها باقی بماند هم گفت: ‌رقابت نزدیک است و همین که بازیکنانم جمع و جور شده اند و به این باور رسیده اند که امسال هم می توانند جزو مدعی‌ها باشند، صد درصد می توانیم جزو مدعی‌ها بمانیم. خدا را شکر می‌کنم و مطمئن باشید، تلاش هم می کنیم تا از بازی با ذوب آهن با امتیاز برگردیم.

*همیشه به گذشته‌ام نگاه می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد:‌ بحث شخصی خودم نیست و تلاش من برای بازیکنانم است؛ من کارم را از زمین‌های خاکی شروع کردم و کسی که کارش را این گونه شروع کرده، همیشه نگاهش به پشت سرش و مسیرش و همچنین لطف و عنایت خداوند است و از آن غافل نمی‌شود. من همیشه به گذشته و این که چه بودم و در حال رسیدن به کجا هستم، نگاه می کنم تا خدای ناکرده تحت تاثیر هیجانات زیاد قرار نگیرم.

*تکرار این جمله که "می‌خواهم بروم" برایم سخت است

وی افزود: من شش سال است که با مجموعه استقلال خوزستان هستم و روزهای سخت و خیلی خوبی با آن داشته ام و خانه دوم من است و وقتی می گویم می خواهم از تیم بروم، واقعا برایم خیلی سخت است که این جمله را تکرار می کنم اما چاره‌ای نیست و من به خاطر بازیکنان و هواداران مجبورم که از خودم بگذرم و بگویم من دیگر نیستم. می‌دانم خیلی ها دوست دارند با این مجموعه کار کنند ولی اگر من در باشگاه های آسیا شرکت کنم و دو شکست بد بیاورم، مردم از چشم من می‌بینند.

*با دست خالی نمی توانم به جنگ آسیا بروم

پورموسوی عنوان کرد:‌ برخی از هواداران به من اعتقاد داشتند و از روز اول از من حمایت کردند که ممنون آنها هستم ولی برخی می گفتند که انتخاب پورموسوی اشتباه است ولی خدا کمک کرد و همه تیم تلاش کردیم تا تیم را به جایی برسانیم که شرمنده هواداران و مدیریت باشگاه که به ما اعتماد کردند، ‌نشویم. ولی واقعیت این است که دست من خالی است و با دست خالی هم نمی توانم به جنگ آسیا بروم. من باید دو سه بازیکن خوب جذب و تیم را تکمیل کنم. ما شرایط حرفه ای را حتی برای بازی های لیگ برتر هم نداریم و باید بازیکنان مان را از نظر روحی ـ روانی آماده کنیم.

*مشکلات‌مان حل شود در آسیا هم شگفتی‌ساز می‌شویم

وی تاکید کرد:‌ من حتی اگر نتوانم بازیکن بگیریم، به همین بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و با همین نفرات به باشگاه‌های آسیا می روم و در این خصوص تعهد کتبی هم می دهم، البته به شرطی که پول بازیکنان مان را بدهند. بازیکنان خوب و مستعدی دارم و اعتقاد دارم که در آسیا هم می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم و باز هم می گویم به شرطی که مشکلات مالی‌مان حل شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که من هم دوست ندارم که از این باشگاه جدا شوم، افزود: خیلی هم افتخار می‌کنم که در این مجموعه هستم و مطمئنا اگر مشکلات‌مان حل شود، خیلی بیشتر از این هم تلاش می‌کنیم. به هر حال بازیکنانم پس از شش ماه باید امیدی داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از مربیان می‌گفت، حقوق بازیکنانم دو ماه است که عقب افتاده و بازیکنانم با دل و جان بازی نمی کنند و می‌گفت که تاکنون ۲۰ درصد از مبلغ قراردادمان را  گرفته‌ایم و باید بگویم ۲۰ درصد آنها برابر با کل قرارداد هر بازیکن ما است. آن وقت بازیکنان من که پولی نگرفته‌اند با دل و جان و به عشق مردم بازی می کنند.

پورموسوی خاطرنشان‌کرد:‌ ما علاوه بر نفراتی که داریم، یک مجموعه جوان دیگر هم جمع کرده ایم و در آینده هواداران متوجه می شوند که ما دو هدف کوتاه مدت یعنی لیگ برتر و باشگاه های آسیا و بلند مدت یعنی پرورش بازیکن برای آینده را در نظر گرفته ایم. ان شاءالله در آینده بیشتر این جوانان را می بینند.

 * شاید با رفتن من مسوولان به خودشان آمدند

وی عنوان کرد: ما هیچ منتی سر کسی نداریم و سرباز هستیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا تیم سربلند شود ولی یک جایی دیگر من نمی‌توانم کار را پیش ببرم. خیلی‌ها به من خرده می‌گیرند که چرا می‌خواهی میدان را خالی کنی؟ که باید بگویم میدانی نیست که بخواهم آن را خالی کنم. واقعا سخت است. من بروم شاید مسوولان به خودشان آمدند و به تیم کمک کردند. تا حالا هیچ کس نگفته است که ما مشکل شما را حل می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ در این مدت تمام ذهن و انرژی‌ ام را برای حل مشکلات مالی گذاشته ام، در حالی که من باید دنبال تاکتیک تیم و آنالیز حریف‌مان باشم.

*بعد از بازی با پرسپولیس تا ۲ بامداد در خیابان قدم می ‌زدم

وی بیان کرد: پس از بازی با پرسپولیس، ‌سرپرست تیم ساعت دو بامداد با من تماس گرفت و گفت کجا هستی و وقتی به او گفتم در خیابان هستم، باور نکرد. من آن شب از ناراحتی و فشار در حال قدم زدن بودم. شب بعد هم چهار و نیم تا شش و نیم صبح خوابیدم. در هر صورت این شغل من است و دوست دارم به بهترین نحو نیز وظیفه ام را انجام دهم ولی واقعا دستم خالی است و چنین شرایطی هم سخت است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید