Performancing Metrics

یک اشتباه قهرمانی ما را به نایب قهرمانی تبدیل کرد | اتاق خبر
کد خبر: 377747
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 07:01
برخواه:
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان گفت: در یک قدمی قهرمانی جهان بودیم اما یک اشتباه قهرمانی را به نایب قهرمانی تبدیل کرد.

محمد حسین برخواه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد حسین برخواه در مورد نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در جهان بیان کرد: تیم بسیار خوبی داشتیم که توانستیم نایب قهرمان جهان شویم. برای کسب مقام دومی، اعضای تیم زحمت زیادی کشیدند. در یک قدمی قهرمانی جهان بودیم اما یک اشتباه قهرمانی را به نایب قهرمانی تبدیل کرد. 

او افزود: در فوق سنگین رقابت بین وزنه‌برداران روسیه و ایران حساس‌تر شد و در نهایت آنها بدون طلا قهرمان شدند. همه مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری برای آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان زحمات زیادی کشیدند و خوشحالم مزد زحمات خود را گرفتیم.

محمد رضا روشنی وزنه بردار ملی پوش دسته به اضافه 94 کیلوگرم ایران پس از کسب مدال برنز جهان گفت: رقابت در دسته به اضافه 94 کیلوگرم بسیار سخت دنبال شد، اما تلاش کردم زحمات یک سال گذشته هدر نرود. اگر مدال نمی‌گرفتم کار برای نایب قهرمانی هم سخت می شد اما خوشبختانه وزنه‌های خوبی زدم.

او ادامه داد: رقیبان خوبی از روسیه و لهستان داشتم اما بهترین رقیبم علی داودی بود. امیدوارم با علی داودی در مسابقات بین المللی رده بزرگسالان نیز سکوی نخست و دوم جهان را هم به دست بیارم.

 انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید