Performancing Metrics

محصص: اکنون زمان حمایت از جوانان و برنامه‌ریزی است | اتاق خبر
کد خبر: 377750
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 07:42
به دنبال صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی ۲۰۱۷
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال عملکرد تیم ملی جوانان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا را بی نظیر دانست.

مرتضي محصص

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فوتبال ما به نقطه ای رسیده که با همت فدراسیون فقط باید رو به جلو حرکت کنیم. مسئولان فدراسیون زحمات زیادی کشیدند تا تیم‌های ملی ما اکنون بتوانند نتایج زحماتشان را این چنین خوب برداشت کنند. تیم ملی جوانان ایران لیاقت صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ کره جنوبی را داشت چرا که برنامه ریزی صحیحی برای استعدادیابی این تیم در طول سه سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: انتخاب این بازیکنان کار بسیار درستی بود و در کنار آنها امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان تلاش قابل تقدیری داشت که لیاقت ایشان برای هدایت تیم ملی زیر ۲۲ سال را نیز نشان می دهد.

محصص دیدار ایران و ازبکستان را آنالیز کرد و گفت: روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا مقابل تیم بسیار بزرگی قرار گرفتیم. بازی بسیار سخت بود. ازبکستان خیلی قوی بود و ملی پوشان با همت و تاکتیک درست دفاعی و ضدحمله و همچنین استفاده صحیح از ضربات ایستگاهی توانستند بر حریف غلبه کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال خاطرنشان کرد: من این پیروزی را به جامعه فوتبال ایران تبریک می گویم. ما راهی رو به برگشت نداریم و باید بهتر شویم. امیدوارم این موفقیت را در تیم زیر ۲۲ سال نیز شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: اکنون زمان برنامه ریزی است. باید هر چه سریع‌تر از تیم های ملی نوجوانان و جوانان حمایت شود تا هر دو تیم در جام های جهانی پیش رو بتوانند قله های مرتفع تری را فتح کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید