Performancing Metrics

پیشنهاد سامسونگ برای جبران آتش‌سوزی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 377818
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 17:27
سامسونگ برای جبران اتفاقات پیش آمده و آتش‌سوزی ها، گلکسی نوت ۷ را به صورت تقریبا رایگان با گلکسی S۸ تعویض خواهد کرد.

اتاق خبر:  سامسونگ یک برنامه تعویض برای دارندگان گلکسی نوت ۷ ترتیب داده که با انتشار گلکسی S۸، یک نسخه رایگان دریافت کنند.

این برنامه از آن جهت است که به این شرکت گفته شده بود تا تخفیف هایی را برای کسانی که این فبلت را خریده بودند در نظر بگیرد و حالا سامسونگ این معامله را برای کسانی که میخواستند گوشی خود را به گلکسی S۷ و S۷ edge تغییر دهند، برقرار کرده است.

مسئولان این شرکت اظهار کرده‌اند: ما این امکان را برای کسانی که میخواستند فبلت گلکسی نوت ۷ خود را با مدل های موجود تعویض کنند فراهم کردیم که به جایش سال آینده، مدل بعدی را دریافت کنند.

هزینه این تعویض از صفر تا میزان کمی خواهد بود و بسته به اینکه کاربران گلکسی نوت ۷ در فراخوان اول یا دوم، فبلت خود را با مدلهای قبلی عوض کرده باشند، متفاوت است.

این اقدام سامسونگ میتواند در جهت تشویق مردم باشد که این دستگاه را واگذار کنند، زیرا هنوز بعضی افراد علی‌رغم خطر انفجار اگلکسی نوت ۷، آن را نزد خود نگه داشته‌اند.

همان‌طور که میتوان تصور کرد، امسال سال خوبی برای سامسونگ نبوده است و حتی برخی از دارندگان گلکسی نوت ۷، شکایاتی را علیه این تولیدکننده تنظیم کردند، اما سامسونگ اقداماتی را صورت داده تا مصرف‌کنندگان را متقاعد کند وفادار مانده و در عوض، گلکسی نوت ۷ را تعویض کنند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید