Performancing Metrics

سوریه انگیزه بالایی دارد، باید مراقب باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 380881
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 04:29
استیلی:‌
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران می‌گوید با توجه به شرایط جنگی سوریه، تیم ملی فوتبال این کشور انگیزه بالایی در بازی مقابل ایران خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید استیلی درباره دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: تیم ملی شرایط خوبی در جدول رقابت‌ها دارد و می‌تواند با یک پیروزی دیگر راهش را برای صعود به جام جهانی هموارتر کند اما واقعیت این است که همیشه بازی با تیم‌های عربی برای ایران سخت بوده، با این حال تا جایی که من می‌دانم طی هفته‌های اخیر ملی‌پوشان ایران تمرین‌های خوبی را زیر نظر کارلوس کی‌روش انجام داده‌اند و بنابراین امیدواریم که فردا یک پیروزی دیگر به دست بیاورند.

استیلی درباره شرایط آب و هوایی مالزی و تاثیرات آن بر این دیدار هم گفت: درست است که بارندگی در آنجا زیاد است اما به هر حال این شرایط برای هر دو تیم یکسان است. سوریه تصمیم گرفته میزبانی‌اش در مالزی باشد. فراموش نکنیم که سوریه انگیزه بالایی دارد و با توجه به جنگی که در کشورش وجود دارد بازیکنانش احساسی بازی می‌کنند. آن‌ها مقابل کره جنوبی به تساوی رسیده‌اند و برابر چین هم نتیجه قابل قبولی کسب کرده‌اند. بنابراین بازی دشواری مقابل آن‌ها پیش رو داریم.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت این تیم هم گفت: واقعیت این است که پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و الان هم صدرنشین است. اردویی هم که در غیاب ملی‌پوشان در دوبی برگزار شده، می‌تواند به روند خوب پرسپولیس کمک کند. درست است که خیلی‌ها از بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس انتقاد دارند اما مربی این تیم تصمیم گرفته پرسپولیس با تیم‌های ضعیف‌تر بازی کند. به هر حال برانکو هم استراتژی خودش را دارد و با همین استراتژی هم تا به امروز پرسپولیس نتایج خوبی را در لیگ کسب کرده است. من امیدوارم روند خوب پرسپولیس با آغاز مجدد لیگ ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید