Performancing Metrics

ترامپ در نهایت توافق هسته‌ای را خواهد پذیرفت | اتاق خبر
کد خبر: 381365
تاریخ انتشار: 29 آبان 1395 - 16:24
اوباما:
باراک اوباما در گفت‌وگوی اختصاصی با رسانه‌های آلمانی به بحث درباره مسایل گوناگون پرداخت و درباره توافق هسته‌ای ایران، گفت: دونالد ترامپ در نهایت خواهد پذیرفت که کنار گذاشتن این توافق غیرعاقلانه است.

اوباما

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آ.ار.د (ARD) و هفته‌نامه اشپیگل آلمان در پاسخ به پرسشی درباره لغو و از بین بردن برخی اقدامات مانند توافق هسته‌ای ایران یا توافق‌نامه تغیر آب و هوای پاریس از سوی دونالد ترامپ، گفت: اجازه بدهید مثال توافق هسته‌ای ایران را در نظر بگیریم. مباحث شدیدی درباره این موضوع شکل گرفت. افراد زیادی بودند که به شدت نسبت به این توافق تردید داشتند. آنها معتقد بودند ایران به تعهداتش عمل نخواهد کرد.

اوباما اضافه کرد: البته در حال حاضر ما یک محک و برهان یک‌ساله‌ای را داریم که در واقع ایران هر کاری که گفته بود قصد انجام آن را دارد انجام داده است و بدون مداخله در جنگ، از طریق دیپلماسی توانسته‌ایم بسیاری از ظرفیت‌های ساخت بمب هسته‌ای ایران را برچینیم.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای ایران مورد حمایت گسترده جامعه بین‌المللی قرار دارد، افزود: من فکر می‌کنم سرانجام رئیس جمهور منتخب این موضوع را خواهد پذیرفت و کنار گذاشتن آن غیرعاقلانه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید