Performancing Metrics

اعلام آمادگی مجلس برای استفاده از سرمایه بسیج | اتاق خبر
کد خبر: 381983
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 23:17
در نطق رئیس مجلس مطرح شد:
رئیس مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای استفاده از سرمایه بسیجیان به عنوان سرمایه ملی کشور خبر داد.

اتاق خبر: علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این ابتکار امام (ره) بود که جهادگری را در میان ملت ساماندهی نمود و عامل توفیق ملت در دفاع مقدس بود. امروز نیز در میادین مختلف حمایت از محرومین و دفاع از آرمان‌های انقلاب با شجاعت در صحنه هستند و باید بسترهای لازم جهت استفاده از این سرمایه ملی در شرایط فعلی فراهم شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت و همکاری همه جانبه در این زمینه را خواهد داشت.

رئیس مجلس با اشاره به سالروز رحلت پیامبر (ص) و هم‌چنین ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) یادآور شد: به تحقیق در عالم خلقت موجودی به کمال وجودی آن حضرت از ازل تا ابد نخواهد بود و به همین جهت حکما، رسول الله(ص) را عقل کل عالم دانستند و همه فیوضات الهی از بستر وجود کامل ایشان به سایر مخلوقات می‌رسد و عالم دم به دم از وجود ایشان بهره مندند چه بدانند و چه آگاه نباشند.

رئیس قوه مقننه در ادامه تصریح کرد: متاسفانه جریان سطحی‌نگر وهابیت تاملات علمی عالمان اسلامی را نادیده گرفته و به جای فهم حقایق اصیل مکتب نبوی با قشری‌گری گاه به تفکر جسمانیت در ساحت الهی هم نزدیک شدند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند معرفی جوهره تفکر اسلامی در مدرسه نبوی هستیم.

لاریجانی با اشاره به سخنانی از پیامبر (ص) و امام رضا (ع) یادآور شد: باید پذیرفت دنیای مسلمانی امروز فاصله زیادی با تصویر مطلوب انسان مسلمان مدرسه نبوی و رضوی دارد و من ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) به ملت ایران یافتن صراط مستقیم را در این سلوک الهی از خداوند متعال آرزومندم.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید