Performancing Metrics

رئال مادرید و یک منجی به نام سرخیو راموس | اتاق خبر
کد خبر: 383274
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 05:16
گل‌های حساس و مهم سرخیو راموس برای رئال مادرید او را به منجی این تیم تبدیل کرده است.

سرخیو راموس  رئال مادرید

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید دوشنبه در نوکمپ تا دقیقه 90 از حریف قدیمی‌اش بارسلونا عقب بود اما توانست در لحظات پایانی و تعیین کننده بازی، گل مساوی را به ثمر برساند و از شکست فرار کند. سرخیو راموس دوباره منجی مادرید شد. مدافع اسپانیایی تا انتهای بازی باور خود را از دست نمی‌دهد که این موضوع باعث شده است گل‌ها تعیین کننده ای در دقایق پایانی بازی بزند. در ادامه به این‌ گل‌ها اشاره می‌شود.

سکوت آلیانس آره‌نا و تسلیم شدن نویر

مادرید پیش از رسیدن به فینال 2014 لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا، باید با بایرن مونیخ پپ گواردیولا در آلیانس آره‌نا بازی می‌کرد. سفیدپوشان در بازی رفت با تک گل کریم بنزما پیروز شده بودند و در بازی برگشت کمی با خیال راحت بازی می‌کردند. در حالی که 20 دقیقه به پایان، بازی با تساوی بدون گل در مونیخ در جریان بود، راموس با باز کردن دروازه مانوئل نویر، آلیانس را به سکوت واداشت. آلمانی‌ها با دو گل با ضربه سر از رسیدن به فینال بازماندند.

قهرمان Decima

اگر صحنه ای از فینال لیسبون در یادها باقی مانده باشد، بدون شک گل راموس در دقیقه 92 است. آن لحظه یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات برای مادریدی‌ها محسوب می‌شود. ضربه سر مدافع اسپانیایی، بازی را به وقت‌های اضافه برد و در آن 30 دقیقه گرت بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو، سه بار دیگر دروازه اتلتیکومادرید را باز کردند اما گل ارزشمند راموس باعث شد دهمین قهرمانی مادرید در بازی‌های اروپایی به دست آید.

تاثیرگذار در فتح جام جهانی باشگاه‌ها

راموس در جام جهانی باشگاه‌ها هم به عنوان یک مهاجم عمل کرد. او نخستین گل مادرید را در نیمه نهایی به ثمر رساند و باز هم در فینال گلزنی کرد. مدافع اسپانیایی گل نخست تیمش را در دقیقه 37 برابر سن لورنسو آرژانتین به ثمر رساند و در نهایت مادرید با پیروزی دو بر صفر فاتح این رقابت‌ها شد. دوباره راموس دو گل با ضربه سر در این رقابت ها زد.

دو گل در دومین فینال لیگ قهرمانان

رئال مادرید دو سال بعد یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید قرار گرفت و دوباره نخستین گل مادرید را راموس در دقیقه 15 با ضربه پا در موقعیت آفساید به ثمر رساند اما بازی در نهایت یک بر یک به پایان رسید. در وقت‌های اضافه، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. بازیکن اسپانیایی در پنالتی ها چهارمین ضربه‌ را به گل تبدیل کرد. سپس خوان‌فران توپش به گل تبدیل نشد و رونالدو با گل کردن ضربه‌ پایانی قهرمانی را برای سفیدپوشان به ارمغان آورد.

گل تاریخی در سوپرجام اروپا

سوپرجام 2016 اروپا بین تیم‌های سویا و رئال مادرید برگزار شد و بازهم راموس مانع از آن شد که مادرید جامی از دست بدهد. در حالی که سفیدپوشان با گل مارکو آسنسیو پیش افتادند اما دو گل دریافت کردند. با این حال راموس در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. در نهایت دنی کارواخال گل قهرمانی را در دقیقه 119 وارد دروازه سویا کرد. بازهم راموس نقش تعیین کننده ای در این قهرمانی داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید