Performancing Metrics

کسی کشته می‌شد، چه کسی پاسخ می‌داد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 383276
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 05:57
بهروان:
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مسئولان امنیتی شهرها و استان‌های باید مساله امنیت برگزاری مسابقات را جدی بگیرند.

بهروان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ درباره درگیری تماشاگران میزبان با مربی و بازیکنان حریف در لیگ دسته سوم اظهار کرد:  تا زمانی که برگزاری مسابقات در شهرستان‌های مختلف از سوی مسئولان شهری و انتظامی جدی گرفته نشود و ماموران انتظامی به تعداد کافی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات نباشند متاسفانه شاهد چنین اتفاقات تلخ و غیر ورزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسئولان امنیتی شهرها و استان‌های مختلف که در آن مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف برگزار می‌شود باید مساله امنیت برگزاری مسابقات را جدی بگیرند. متاسفانه شاهد اپیدمی چنین اتفاقات تلخی در فوتبال هستیم .وقتی در لیگ برتر دو مربی که باید نقش معلم و استاد را داشته باشند با یکدیگر کتک کاری می‌کنند و جماعتی برای وساطت وارد می‌شوند دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم که البته قطعا ارکان قضایی فدراسیون با این تخلف برخورد خواهند کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: متاسفانه شاهد کتک خوردن داوران، مربیان در فوتبال هستیم. مسئولیت میزبانی و برقراری نظم برگزاری مسابقات و تامین امنیت تیم‌ها و داوران برعهده هیات فوتبال میزبان مسابقه و برگزار کننده مسابقه است. اگر شهری به هر دلیل نمی‌تواند مسابقات را بدون رخ دادن چنین حواشی تلخی برگزار کند بهتر است که مسابقات این تیم‌ها در شهرهای مجاور و  بدون حضور تماشاگر برگزار شود

بهروان با اشاره به درخواست مسئولان مختلف به جذب سهمیه برای شهرها و استان‌هایشان گفت: زمانی که قرار است سهمیه به استان‌ها اختصاص بدهند همه مسئولان خواهان سهمیه هستند اما در زمان رخ دادن چنین حوادثی هیچ مسئولی پاسخگو نیست. اگر در جریان همین بازی در لیگ دسته سوم فردی کشته می‌شد  چه کسی پاسخگو بود؟ تیم شهرداری آستارا از جمله تیم‌های اهدایی فدراسیون است که با توجه به درخواست مسئولان مربوطه آن شهرستان بوده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه راهکارش برای کاهش بروز چنین حوادث تلخی در فوتبال چیست، گفت: باید امنیت لازم در شهرهای میزبان تامین شود ضمن اینکه در زمینه فرهنگسازی تماشاگران اقدام‌های موثر از سوی باشگاه و هیات میزبان صورت بگیرد. متاسفانه در شهر آستارا تماشاگران به زمین ریختند و مربی و بازیکنان تیم میهمان را کتک زدند و روانه بیمارستان کرده‌اند و نماینده ما هم در این شهر گزارش‌ها را به ما داده و اینکه بازیکن و مربی میهمان راهی بیمارستان شده‌اند. پرونده این مسابقه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می‌دهیم تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید