Performancing Metrics

عرضه یک فیلم کم‌فروش با تیراژ ۷۰ هزار نسخه‌ای+عکس | اتاق خبر
کد خبر: 384209
تاریخ انتشار: 21 آذر 1395 - 09:05
فیلم «امکان مینا» که علیرغم صرف هزینه های مکفی در تولید در اکران شکست سختی را تجربه کرده بود، با تیراژی بالا در شبکه خانگی توزیع شده است.

به گزارش اتاق خبر، فیلم «امکان مینا» که علیرغم صرف هزینه های مکفی در تولید در اکران شکست سختی را تجربه کرده بود، با تیراژی بالا در شبکه خانگی توزیع شده است.

درام تاریخی-سیاسی «امکان مینا» کمال تبریزی که نه در جشنواره سی و چهارم فجر و نه در اکران مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته بود به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

«امکان مینا» که در کنار «نفس» جزو پروژه های مشارکتی سال گذشته بنیاد سینمایی فارابی بود با پخش هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شده است.
 
عرضه این فیلم با تیراژ بالا و ۷۰ هزار نسخه ای انجام شده است در شرایطی که این فیلم در دو ماهی که روی پرده بود علیرغم برخورداری از امکانات تبلیغی و اکران در گروه سینمایی زندگی به سختی به فروش ۵۰۰ میلیونی رسید.
 
“امکان مینا” داستانی را در سالهای ابتدایی انقلاب روایت می کند و درگیری های زن و شوهری به تصویر می کشد که یکی از آنها درگیر همکاری با گروهک منافقین شده است.
 
میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی و علی مردانه در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
 
نمایش خانگی

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید