Performancing Metrics

سوداهای شخصی خودم را دارم نه سودای سیمرغ | اتاق خبر
کد خبر: 385533
تاریخ انتشار: 30 آذر 1395 - 21:50
بازیگر فیلم "پرویز" گفت: امسال با دو فیلم به جشنواره فجر خواهم آمد. نقش کوچکی را در فیلم «هجوم» ساخته شهرام مکری بر عهده داشتم و علاوه بر آن به عنوان نقش اصلی در فیلم "کوپال" نیز حضور خواهم داشت.

به گزارش اتاق خبر، لوون هفتوان بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما، درخصوص حضور خود در آخرین ساخته خسرو معصومی گفت: به تازگی قرارداد بازی در فیلم سینمایی "پول کثیف" به کارگردانی خسرو معصومی را بسته ام و فیلمبرداری این اثر از دی ماه آغاز خواهد شد.

بازیگر فیلم "لرزاننده چربی" در همین راستا افزود: فیلمبرداری این اثر حدوداً دو ماه طول می کشد و برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده می شود. تاکنون حضور شاهرخ فروتنیان و پدرام شریفی در این فیلم قطعی شده و من هم به عنوان نقش مکمل در آن به ایفای نقش می پردازم.

 

لوون هفتوان با اشاره به وجود سوداهای شخصی خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در این سن و سال حوصله جنگیدن برای سیمرغ را ندارم. در هنر همه سودایی هستند و من هم از این ورطه جدا نیستم. نقشی مثل پرویز در همه جا تقدیر شد اما در جشنواره های داخلی دیده نشد. من سوداهای خودم را دارم و سودای سیمرغ ندارم.

هفتوان با اشاره به حضور خود در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: امسال با دو فیلم به جشنواره فجر خواهم آمد. نقش کوچکی را در فیلم «هجوم» ساخته شهرام مکری بر عهده داشته و علاوه بر آن به عنوان نقش اصلی در فیلم "کوپال" به کارگردانی کاظم مولایی نیز حضور خواهم داشت.

وی نقش پرویز را نقشی خاص و چالش برانگیز توصیف کرد و افزود: معمولاً بعد از حضور در نقشی تاثیر گذار و مورد رضایت مخاطب سختی ها آغاز می شود. من همواره به نقش هایی علاقه مندم که در من چالش ایجاد کنند. بالاخره انتخاب ها متفاوتند و هرکار به زمانه خودش مخاطب خاص خود را دارد.

بازیگر فیلم «مردی که اسب شد» ادامه داد: طبعاً حضور در نقشی مثل پرویز مخاطب را حساس می کند. همواره با آن نقش مقایسه می شوی و توقع بالاتر از آن را دارند که طبیعی است. برای من به شخصه هنوز تجربه ای مثل پرویز رخ نداده اما احساس می کنم مخاطب کاراکتر خوبی را در "کوپال" ببیند.

وی که به عنوان داور بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم داکا انتخاب شده در همین خصوص اذعان کرد: خوشبختانه امسال به عنوان داور بخش اصلی فیلم داکا انتخاب شده ام و دی ماه امسال برای این جشنواره عازم بنگلادش خواهم شد. این اتفاق بعد از برنده شدن به عنوان نقش اول مرد برای فیلم پرویز برایم اتفاق افتاد.

میزان

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید