Performancing Metrics

اکران دو فیلم جدید از چهارشنبه | اتاق خبر
کد خبر: 385535
تاریخ انتشار: 30 آذر 1395 - 22:18
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم «گیتا» و «وارونگی» در سینماها خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش؛ اظهار داشت: فیلم «گیتا» به  کارگردانی مسعود مددی، از چهارشنبه اکران می‌شود. برای اکران این فیلم یکی از سالن‌های سینما آزادی اختصاص داده شد. 

فرجی ادامه داد: فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» در سینما آزادی و گروه آزاد به اکران خود ادامه خواهد داد. سخنگوی شورای صنفی نمایش یادآور شد: فیلم سینمایی «وارونگی» از چهارشنبه در گروه آزاد اکران می‌شود. 

داستان فیلم «گیتا» روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دل‌مشغولی‌های ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دوری او را برنمی‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشی‌های ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌ای برایشان رقم می‌زند.

مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی، کتایون سالکی، محمدحسین محمدیان و رامین افشاری در آن به ایفای نقش می‌پردازند. مجید شیخ انصاری نیز تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

همچنین در خط داستانی «وارونگی» آمده است:«سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه‌ی آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل‌گیری دوباره است.»

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان‌بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات،عباد کریمی بازیگران وارونگی هستند.

همچنین بخوانید: رونمایی از تیزر جدید «گیتا» در آستانه اکران 

باشگاه خبرنگاران جوان

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید