Performancing Metrics

رژیم صهیونیستی با چه هواپیمایی در کشورهای عربی و اسلامی دست به ترور می‌زند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 386859
تاریخ انتشار: 27 دی 1395 - 18:59
رژیم صهیونیستی از ماهیت هواپیمای نظامی خود که در جریان اقدامات محرمانه در کشورهای عربی و اسلامی از آن استفاده می‌کند و همچنین از ماهیت این اقدامات پرده برداشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سایت عبری زبان واللا در گزارشی نوشت که این هواپیما هرکولس نام دارد که در زبان عبری به آن "کرناو" می‌گویند و حجم نسبتا بزرگی دارد و برای جا به جایی نیروهای یگان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و اخبار اطلاعاتی را جمع آوری می‌کنند.

در همین راستا، امیر بوحبوط، تحلیلگر نظامی اسرائیلی گفت: مشخصه برجسته کرناو این است که قادر به فرود و پرواز در تمامی مناطق جغرافیایی است و صدای چندان گوشخراشی ندارد.

امیر بوحبوط به نقل از مقامات نظامی صهیونیستی یادآور شد که نیروهای یگان ویژه ارتش صهیونیستی در عمق مناطق مورد نظر از این هواپیما پیاده می‌شوند و این هواپیما به محض پیاده شدن این نیروها به پرواز در می‌آید.
وی تصریح کرد که کرناو یکی از عمده‌ترین ابزارهای نظامی اسرائیل در راه انداختن "جنگ سایه‌ها" به شمار می‌رود.

یک یگان ویژه ارتش اسرائیلی به فرماندهی تونی نتانیاهو برادر بنیامین نتانیاهو در سال ۱۹۷۶ با استفاده از این هواپیما وارد فرودگاه شهر عنتیبی در اوگاندا شد و بالگرد اسرائیلی ربوده شده توسط یک تیم عملیاتی فلسطینی را به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ برگرداند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید