Performancing Metrics

استقلال برابر الاهلی متوقف شد | اتاق خبر
کد خبر: 392372
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396 - 22:42
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کردند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز سه شنبه با دیدار تیم های استقلال ایران و الاهلی امارات پیگیری شد که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید.

عبدالعزیز سنقور(۱۶) برای الاهلی امارات و کاوه رضایی(۵۸) برای استقلال گل زدند.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی تهران و زیر بارش باران آغاز شد شاگردان منصوریان دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد خود اغاز کردند و تیم اماراتی فقط به فکر دفاع بود. این در حالی بود که برخلاف جریان بازی تیم الاهلی در دقیقه ۱۶ به گل برتری رسید. 

در این دقیقه یک لحظه غفلت مدافعان استقلال و اشتباه در جاگیری باعث شد توپ درون محوطه جریمه به عبدالعزیز سنقور برسد و او هم با ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهای سیدمهدی رحمتی تبدیل به گل برتری تیمش کند.

بعد از این گل استقلال حملات زیادی را روی دروازه خود پی ریزی کرد اما دفاع چند لایه الاهلی اجازه نداد تا آبی های تهران به گل تساوی دست پیدا کنند.

در نیمه دوم استقلال بازهم تیم برتر میدان بود و حملات زیادی را روی دروازه حریف اماراتی انجام داد اما تنها یک بار توانست توسط کاوه رضایی از این برتری استفاده کند و به یک امتیاز بسنده کرد. 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید