Performancing Metrics

روسیه آماده مقابله با هر تهدیدی است | اتاق خبر
کد خبر: 393069
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396 - 22:39
پوتین:
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی در مراسم ویژه سالگرد پیروزی کشورش در جنگ جهانی دوم تاکید کرد، نیروهای مسلح روسیه آماده مقابله با هر گونه تهدید بالقوه هستند چرا که جنگهای گذشته به روسیه یاد داد که باید همواره هوشیاری‌اش را حفظ کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این سخنرانی خطاب به سربازان نیروهای مسلح کشورش گفت: ما همواره از روسیه محافظت خواهیم کرد همانطور که شما به عنوان سربازان پیروزی این کار را انجام دادید. ما سنت‌های میهن پرستی، و خدمت وفادارانه به سرزمینمان را تقویت خواهیم کرد. درس‌های جنگ‌های گذشته ما را مجبور ساختند که هوشیار باشیم و نیروهای مسلح روسیه آماده دفع هر گونه حمله بالقوه هستند.

پوتین در سخنرانی خود خاطر نشان کرد، اتحاد جماهیر شوروی بیشترین شایستگی را در شکست آلمان نازی در سال ۱۹۴۵ از خود نشان داد و این که ناامنی های دنیای امروز روسیه را ملزم به تقویت ارتش خود می کند.

او تصریح کرد: در درجه اول باید گفت که به این دلیل جلوی تراژدی عظیم جنگ جهانی دوم گرفته نشد چون ایدئولوژی جنایتکارانه برتری نژادی اجازه بروز پیدا کرد؛ چون کشورهای سردمدار جهان دچار تفرقه شدند.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: این خود زندگی است که به ما لزوم تقویت استحکامات دفاعی کشور را دیکته می‌کند.

پوتین همچنین افزود: امروز سربازان روسیه همچنین آماده هر گونه جانفشانی برای کشور و مردم خود هستند.

وی گفت: ما احساس خویشاوندی با نسل قهرمانان و فاتحان را داریم. من به این نسل رو می کنم و می‌گویم: ما هرگز شما را شرمنده نخواهیم کرد. سربازان امروز روسیه مثل سربازان همه دوران‌های این کشور شجاعت و قهرمانی خود را نشان داده و آماده انجام هر گونه اقدام شجاعانه و هر گونه فداکاری برای سعادت مردم و سرزمینشان هستند.

پوتین خاطر نشان کرد: یک چنین سربازانی بودند که در میدان سرخ شهر مسکو حضور یافتند و کشور به آنها افتخار می کند.

 

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید