Performancing Metrics

۱.۵ میلیارد لیتر فرآورده‌ نفتی از منطقه شمالشرق منتقل شد | اتاق خبر
کد خبر: 396562
تاریخ انتشار: 29 تیر 1396 - 12:08
مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق:
شاهرود-مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر فرآوده معادل ۶۹۳میلیون و ۳۵۲هزار و ۶۶۰ تن در بهار سال جاری از شاهرود به سایر نقاط کشور منتقل شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، قاسم عربیارمحمدی ضمن بیان اینکه ۱.۵میلیارد لیتر از انواع فرآورده‌ نفتی در فصل بهار امسال از طریق خطوط لوله نفت در منطقه شمالشرق انتقال یافت، تاکید کرد: از این میزان سهم بنزین ۵۴۵ میلیون و ۶۷۱ هزار لیتر، سهم گازوئیل ۸۱۸ میلیون و ۸۳۳هزار لیتر، سهم نفت سفید ۱۲۷ میلیون و ۲۲۸هزار لیتر و سهم سوخت جت ۱۴ میلیون و ۶۲۹هزار لیتر است.

وی افزود: از مجموع بنزین انتقال یافته در این بازه زمانی، سهم بنزین پاک از این رقم، ۱۲۹میلیون و ۹۱۹ هزار لیتر است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق، تصریح کرد: همچنین سهم نفت گاز(گازوئیل) پاک هم ۹۳میلیون و ۲۸۶هزار لیتر بود.

به گفته عربیارمحمدی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق وظیفه سوخت رسانی به پنج استان مهم خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان و سمنان و همچنین تامین سوخت‌ نیروگاه‌های سیکل ترکیبی شهرستان‌های شاهرود، سمنان و نیشابور را بر عهده دارد

وی افزود: این شرکت سوخت رسانی به پنج استان سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و بخش از استان مازندران را انجام می دهد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق با اشاره به وجود ۱۴ هزار کیلومتر راه انتقال خطوط نفت در کشور، بیان داشت: یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از این راه ها در منطقه شمالشرق قرار دارد که شامل خط ۲۲ اینچ ری به سمت سمنان و شاهرود، خط ۲۰ اینچ شاهرود به سمت سبزوار، مشهد و نیشابور، انشعاب خط هشت اینچ مرکز انتقال نفت امام تقی به سمت تربت حیدریه، خط ۱۲ اینچ شاهرود به سمت علی آباد گرگان و ... می شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید