Performancing Metrics

ابلاغ تسهیلات نوسازی به انبوه‌سازان | اتاق خبر
کد خبر: 396942
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396 - 16:27
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان در بافت فرسوده مشروط به سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم موافقت کرد.
 
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدسعید ایزدی اظهار کرد: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده و با توجه به اولویت وزارت راه و شهرسازی در نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با تاکید بر حضور انبوه‌سازان تسهیلات جدیدی از سوی بانک مسکن ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون اعتباری بانک مسکن با ارائه تسهیلات نوسازی از طریق صندوق پس‌انداز مسکن یکم موافقت شده است.

ایزدی ادامه داد: این تسهیلات با امکان استفاده از تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم جهت اعطای تسهیلات ساخت مسکن صرفا در بافت‌های فرسوده به انبوه‌سازان مشروط به سپرده‌گذاری انبوه‌سازان در صندوق طبق ضوابط و مقررات موجود و لزوم فروش اقساطی تسهیلات موصوف پس از ساخت مسکن به افراد با رعایت سقف حداکثر ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان، ایجاد تعهد برای صندوق و قابل اعطا به انبوه‌سازان در بافت‌های فرسوده شهری (حداکثر تسهیلات اعطایی به انبوه‌سازان نباید از سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد) موافقت به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری تصریح کرد: بر این اساس بانک مسکن با پرداخت تسهیلات از طریق صندوق پس‌انداز یکم به انبوه‌سازان صرفا در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری موافقت کرده است.

انتهای پیام/

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید