Performancing Metrics

رشد ۴۵ واحدی شاخص | اتاق خبر
کد خبر: 397997
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1396 - 18:23
در معاملات بورس تهران رخ داد
در آخرین روز معاملات بورس تهران در ایین هفته شاخص کل ۴۵ واحد رشد کرد. همچنین بیشتر نمادهای خودرویی با یک در صد نوسان در قیمت آخرین معامله مواجه شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران پس از ۴۵ واحد رشد به رقم ۸۱ هزار و ۷۴۱ واحدی رسید و شاخص کل هم وزن با سه واحد افت تا عدد ۱۷ هزار و ۶۲۵ واحدی پایین آمد. شاخص آزاد شناور نیز با ۹ واحد رشد به رقم ۸۹ هزار و ۷۵۷ واحدی رسید و شاخص بازار اول و بازار دوم هر یک به ترتیب ۱۳ و ۱۹۹ واحد رشد کرد.

در معاملات امروز نماد خدمات انفورماتیک، کشتیرانی جمهوری اسلامی و گروه پتروشیمی سرمایه‌ گذاری ایرانیان به ترتیب ۳۹، ۱۹ و ۱۵ واحد تاثیر مثبت بیشترین نقش افزاینده را روی بازار سرمایه داشتند. در طرف مقابل پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان و فولاد مبارکه اصفهان با ۱۷، ۹ و ۵ واحد تاثیر، سعی کردند شاخص را به سمت پایین هدایت کنند.

امروز در گروه خودرو ۷۸ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان معامله شد. در این گروه در اکثر نمادها قیمت پایانی حدود یک درصد نوسان به سمت بالا یا پایین داشت.

در گروه محصولات شیمیایی نیز ۵۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان دست به دست شد و در گروه فلزات اساسی ۴۰ میلیون سهم به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت. در این گروه نمادهای پرمعامله‌ای همچون ملی مس ایران و مس شهید باهنر کمتر از نیم درصد در قیمت پایانی رشد کردند و در مابقی نمادها نیز نوسان محسوسی در قیمت پایانی مشهود نبود.  

ارزش معاملات امروز به رقم ۲۷۰ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد ۷۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

آیفکس نیز امروز در نهایت در کانال ۹۱۸ واحدی قرار داشت و در کل نسبت به روز گذشته چندان تغییری از خود نشان نداد. امروز ارزش فرابورس ایران به رقم ۷۴ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات رقم ۱۷۱ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید