Performancing Metrics

۳.۲ میلیون آمریکایی طوفان زده هنوز برق ندارند | اتاق خبر
کد خبر: 399507
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396 - 14:17
شرکت‌های تامین برق جنوب شرق آمریکا اعلام کردند برق ۸۰ درصد از ۷.۸ میلیون مشترک خود را که به علت طوفان ایرما قطع شده بود دوباره برقرار کردند اما ۱.۵ میلیون مشترک هنوز برق ندارند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس تعداد افرادی که از هر کدام از اشتراک‌های برق، خدمات دریافت می‌کنند، هنوز ۳.۲ میلیون نفر از ساکنان فلوریدا و جورجیا در گرمای تابستان بدون دستگاه خنک کننده، عرق می‌ریزند.

بیشتر قطعی برق‌هایی که در منطقه تحت پوشش خدمات برق و روشنایی فلوریدا همچنان وجود دارد، در بخش‌های جنوبی و شرقی این ایالت واقع شده‌اند. اف‌پی‌ال که بزرگ‌ترین شرکت تامین برق ایالت است اعلام کرد که ۹۶۰ هزار مشترک همچنان برق ندارند که این نسبت به ۳.۶ میلیون نفری که در روز دوشنبه برق نداشتند بهبود یافته است.

شرکت نکست ‌ارا انرژی اف‌پی‌ال،که به حدود ۵ میلیون مشترک مسکونی و تجاری خدمات‌رسانی می‌کند اعلام کرد که در ابتدا برق  تمام مشترکان بخش شرقی فلوریدا را تا آخر هفته دوباره وصل می‌کند و برق بخش غربی ایالت که آسیب شدیدتری از طوفان دیده است را تا ۲۲ سپتامبر برقرار خواهد کرد.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی پایگاه اکیورت‌ودر، در روزهای آینده دمای هوا در میامی به ۳۲ درجه سلسیوس، در جکسون‌ویل ۳۰ درجه سلسیوس و در آتلانتا به هم به ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

در ایالت جوجیا هم قطعی برق از ۱.۳ میلیون مشترک در روز دوشنبه گذشته، به ۶۱ هزار مشترک کاهش یافته است.

در مجموع هنوز یک میلیون و ۵۴۷ هزار مشترک تحت تاثیر خرابی‌های ناشی از ایرما، برق ندارند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید