Performancing Metrics

اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود | اتاق خبر
کد خبر: 399843
تاریخ انتشار: 1 مهر 1396 - 18:17
پوری حسینی اعلام کرد:
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر؛ میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی درباره دلایل واگذار نشدن دو باشگاه استقلال وپرسپولیس به بخش خصوصی گفت: تمام مراحل واگذاری این دوباشگاه مطابق مصوبه هیات دولت و قانون برنامه بودجه در سال ۱۳۹۴ به خوبی پیش رفته بود و در این زمان نامه ۱۳۵ تن از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به دولت، شرایطی را رقم زد که هیات وزیران تصمیم بگیرد این دوباشگاه به عنوان شرکت های فرهنگی واگذار نشوند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به توقف روند خصوصی سازی این دوباشگاه ادامه داد: اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.

پوری حسینی درباره نقش مجلس دهم در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در خبرها خواندم تعدادی از نمایندگان محترم علاقمند به ادامه روند واگذاری این باشگاه ها هستند و به نظرم می توانند از دولت بخواهند که مجددا امکان از سرگیری مزایده ها برای واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید