Performancing Metrics

بازدهی شاخص بورس ۲۷ درصد شد | اتاق خبر
کد خبر: 404161
تاریخ انتشار: 8 دی 1396 - 19:56
بر اساس آمار؛
شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون، در مدت ۱۸۵ روز معاملاتی با ۲۰ هزار و ۶۶۹ واحد افزایش، بازدهی امسال خود را به حدود ۲۷ درصد رسانده است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر؛ از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۸۵ روز معاملاتی تعداد ۱۷۴ میلیارد و ۷۷۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۱ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال در ۱۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۳۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۹۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون سهم به ارزش ۲۱۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۱۴۳ نوبت در بازار اول؛ ۶۴ میلیارد و ۳۵۲ میلیون سهم به ارزش ۱۵۲ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۷۰۹ نوبت در بازار دوم؛ ۵۹ میلیون سهم به ارزش ۵۹ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۷۸۹ نوبت در بازار بدهی؛ ۹ میلیارد و ۹۴۷ میلیون سهم به ارزش ۵۸۲ میلیارد ریال در ۱۹۸۴ نوبت در بازار مشتقه و ۱۱۱۴ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال در ۵۵ هزار و ۱۴ نوبت، مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۰ هزار و ۶۶۹ واحد افزایش معادل ۲۶.۸ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۷ هزار و ۸۹۹ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵ هزار و ۹۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۲ هزار و ۵۰ واحد افزایش مواجه شده اند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید