Performancing Metrics

شاخص به کانال ۹۵ هزار واحدی بازگشت | اتاق خبر
کد خبر: 404376
تاریخ انتشار: 13 دی 1396 - 18:50
در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته قیمت سهام شرکت‌های خودرویی، نفتی و تعداد زیادی از فلزات اساسی با روند کاهشی مواجه شد؛ همچنین شاخص کل نیز بعد از چندین روز از تراز ۹۶ هزار واحدی پایین رفت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۳۱۱ واحد افت کرد و به رقم ۹۵ هزار و ۹۲۹ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت با افت ۱۲۱ واحدی مواجه شد و تا رقم ۱۷ هزار و ۴۳ پایین آمد.

شاخص آزاد شناور نیز ۳۲۳ واحد افت کرد و به رقم ۱۰۲ هزار و ۹۹۷ رسید همچنین شاخص بازار اول و دوم هر یک به ترتیب ۱۹۴ و ۸۰۷ واحد کاهش یافت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران هر یک به ترتیب با ۵۳، ۴۱ و ۳۴ واحد تاثیر کاهنده بیشترین نقش را در افت شاخص کل داشتند. در طرف مقابل مخابرات ایران، فولاد خوزستان و کالسیمین بیشترین تاثیر افزاینده را روی دماسنج بازار سرمایه داشت.

امروز تعداد معاملات گروه خودرو به ۱۰ هزار و ۷۱۹ نوبت رسید. در این گروه ۱۶۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت، اما در نهایت قیمت سهام نمادهای خودرویی عمدتا با کاهش همراه شد.

 در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای نیز با کاهش قیمت‌ها روبرو بودیم در این گروه ۲۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان جابه‌جا شد.

در گروه فلزات اساسی نیز ۷۰ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. مقدار نوسان قیمتی در این گروه عمدتا کمتر از یک درصد بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۳۰۹ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی طی ۵۷ هزار و ۶۹۳ نوبت معامله بود.

آیفکس نیز با ۰.۴ واحد افت مواجه شد و به رقم ۱۰۵۵ واحدی رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۱۳۹ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۴۳۴ میلیون سهم و اوراق مالی طی ۳۸ هزار و ۴۱۱ نوبت معامله بود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید