Performancing Metrics

در جلسه معاون دادستان با مسئولان سازمان هواپیمایی چه گذشت؟ | اتاق خبر
کد خبر: 406686
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1396 - 14:08
مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسه معاون دادستان کل کشور با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با حضور مدیرعامل ایران ایر در خصوص سانحه هوایی ای تی آر آسمان خبر داد.

 

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حسین معصوم درباره تشکیل جلسه دستگاه قضایی با سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان گفت: رئیس قوه قضائیه به دادستان کل موضوع را ارجاع داد تا این سانحه سقوط هواپیما بررسی قضایی شود که به حوزه معاونت حقوق عامه دادستان کل کشور ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: حشمتی معاون دادستان نیز به همین منظور جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل داد تا به بررسی سانحه بپردازد. این جلسه در محل سازمان هواپیمایی تشکیل شد.

مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا زمانی که جعبه سیاه مورد بازخوانی قرار گیرد هر گونه اظهار نظری فاقد مبنای حقوقی و علمی است. با این حال بررسی های مقدماتی که چه اتفاقی رخ داده و مسائلی که در رسانه ها مطرح شده بود را در این جلسه مطرح کردیم و توضیحات لازم نیز ارائه شد.

وی تأکید کرد: بر اساس آیین نامه مصوب هیئت دولت، در مواقع سوانح هوایی یازده گروه فنی،تخصصی تشکیل می شود و حادثه را از ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار می دهند. در راستای اجرای این آیین نامه، اقدامات کارشناسی متعددی از سوی متخصصان صورت خواهد گرفت.

معصوم با بیان اینکه مدیران ایرلاین ها در این جلسه حضور نداشتند، گفت: تنها مدیرعامل ایران ایر در جلسه حضور داشت که به عنوان مطلع و کارشناس صنعت هوانوردی برای ارائه توضیحات حضور یافت.

این حقوقدان اظهار داشت: در جلسات هفته های گذشته که میان دستگاه قضایی و معاون دادستان کل با مدیران ایرلاین ها برگزار شد، بحث سفرهای هوایی و فروش بلیت نوروزی مطرح شد تا در ایام پیک سفرهای نوروزی بتوانیم نحوه فروش بلیت را برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده ستاد سفرهای هوایی نوروزی در دادستانی کل کشور تشکیل خواهیم داد جلسه خاصی را با خود ایرلاین ها خواهیم داشت تا به مشکلات مردم سریعتر رسیدگی و حقوق آنها احقاق شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید