Performancing Metrics

پوند افت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 409462
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1397 - 20:01
در بازارهای جهانی؛
روز جمعه به دنبال اظهارنظر رئیس بانک انگلیس و داده‌های ضعیف‌تر فروش خرده‌فروشی‌های انگلستان، پوند انگلیس به پایین‌ترین میزان ۲ هفته‌ای خود نزدیک شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز جمعه به دنبال اظهار نظر رییس بانک انگلیس و داده‌های ضعیف‌تر فروش خرده‌فروشی‌های انگلستان، پوند انگلیس به پایین‌ترین میزان ۲ هفته‌ای خود نزدیک شد. درحالی‌که با بهبود حال‌وهوای ریسک‌پذیری در بازارها، ین بهبود یافت.

با این حال آشفتگی‌هایی مانند سیاست‌گذاری تجاری آمریکا در برابر کره‌شمالی و سوریه، باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران فعلا دست نگاه دارند و نرخ‌های یورو به دلار و دلار به ین، شاهد یکی از محدودترین دامنه تغییرات خود در طول یک ماه اخیر بودند.

یکی از روسای بانک انگلیس، مارک کارنی، با سخنان خود باعث انتظارات از افزایش نرخ بهره در ماه می‌ فروکش کند. او همچنین اشاره کرد که امسال بانک انگلیس اجلاس‌های دیگری هم خواهد داشت.

اعلام داده‌های ناامیدکننده میزان فروش خرده‌فروشی‌های انگلیس در روز پنج‌شنبه هم باعث شد تردیدهایی در مورد چشم‌انداز افزایش نرخ بهره انگلیس به وجود بیاید.

پوند انگلیس تا پایین‌ترین میزان ۲ هفته‌ای ۱.۴۰۶۹ دلار سقوط کرد و در نرخ ۱.۴۰۷۴ دلار تثبیت شد.

در برابر یورو هم پوند انگلیس به پایین‌ترین میزان ۳ هفته‌ای ۰.۸۷۷۲۵ پوند در برابر هر یورو رسید و در آخر در نرخ ۰.۸۷۶۵، تثبیت شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید