Performancing Metrics

آغاز طرح ضیافت برای آرامش بازار در ماه رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 411019
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397 - 20:25
یک مقام مسئول خبر داد؛
مدیرکل امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح ضیافت با هدف تأمین آرامش بازار در ماه رمضان از هجدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و اجرای آن تا پایان این ماه ادامه دارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا کلامی، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده عرضه برنج، شکر، روغن نباتی ، گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد و تخم مرغ ، فرآورده های لبنی و خرما در دستور کار است.

وی تصریح کرد: علاوه بر تخفیف فرآورده‌های لبنی و سایر صنایع تولیدی پرتقاضا به میزان ۵ تا ۱۵ درصد، عرضه این اقلام نیز افزایش یافته است.

کلامی با تاکید بر تامین و توزیع خرمای مورد نیاز استان ها در فروشگاه‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی و فروشگاه های تعاونی و زنجیره‌ای با قیمت ۵ تا ۱۵ درصد زیر نرخ بازار گفت: زولبیا و بامیه نیز توسط واحدهای صنفی با رعایت نرخ مصوب به فروش می رسد.

مدیرکل امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ درباره شبکه و مباشرین توزیع نیز گفت: تعیین شیوه، شبکه و مباشرین توزیع توسط کمیسیون تنظیم بازار استان و اعلام فهرست مباشرین به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور پایش و نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

به گفته کلامی مسؤولیت نظارت بر بازار بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف است.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این اقدام در راستای سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ آرامش بازار و تامین اقلام پرمصرف ایام ماه رمضان انجام شده است، گفت: کارگروه تنظیم بازار طرح ضیافت را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداران سراسر کشور به همراه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، سازمان تعزیرات حکومتی و مباشرین تامین و توزیع ، در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید