Performancing Metrics

احتکار خودرو غیرقابل تصور است | اتاق خبر
کد خبر: 412249
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 12:53
معاون وزیر صنعت:
‌معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احتکار خودرویی که برخی‌ها صحبت آن را به میان آوردند غیرقابل تصور است چرا که محصول تولید شده نمی‌تواند در انبار و یا سوله‌ای نگهداری شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ‌محسن صالحی‌نیا در حاشیه سفر به اردبیل در مورد صحبت برخی از نمایندگان در باب احتکار خودروسازان اظهار کرد: بنده نمی‌دانم این مسایل را چه کسی مطرح می‌کند اما بعید به نظر می‌رسد که احتکاری را در تولید خودرو و یا عرضه آن شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خودروسازان ما به همان میزانی که تولید می‌کنند فروش نیز دارند و جایی برای نگهداری و یا احتکار انبوه خودرو در کارخانه‌ها وجود ندارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه فروش خودرو هم از طرف ایران خودرو و هم سایپا متوقف نیست، تصریح کرد: هر دو شرکت خودروسازی کشورمان سایت‌های خود را باز کردند و خریداران می‌توانند نسبت به خریداری خودروهای پرفروش اقدام کنند.

صالحی‌نیا در مورد افزایش قیمت خودرو نیز گفت: خودرویی که قیمت آن ۴۵ میلیون تومان بوده در یک ماه اخیر ۹.۶ درصد افزایش قیمت داشته است که یک امر طبیعی است.

وی در مورد واردات خودرو نیز بیان کرد: نمایندگی‌های رسمی براساس مجوزهایی که دارند می‌توانند واردات انجام دهند مشروط بر آنکه ارزشان تامین شود.

‌معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: هر چند در تامین ارز این واردکنندگان با مشکلاتی روبرو هستند اما با رایزنی که با بانک مرکزی داشتیم قول‌هایی دادند که هر چه سریعتر ارز مورد نیاز این بخش را به قیمت مصوب تامین کنند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید