Performancing Metrics

یارانه تیرماه با معوقه خانواده‌های هدف واریز می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 413353
تاریخ انتشار: 25 تیر 1397 - 14:55
ساعت ۲۴ سه‌شنبه
یارانه نقدی تیرماه به روال ماه‌های قبل در ساعت ۲۴ روز ۲۶ تیرماه واریز خواهد شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یارانه تیرماه هشتاد و نهمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی است که به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۶ از سال گذشته هر ماه مبلغی به عنوان حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی به همراه یارانه‌های نقدی پرداخت می‌شود. این مبلغ بر اساس منابع تعیین شده از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است که برای سال جاری نیز ادامه پیدا کرد.

در سال گذشته حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مبلغ حداقل مستمری خانوارهای هدف در قانون بودجه تعیین شد و از این رو هر ماه به همراه مبلغ یارانه نقدی برای خانوارهای یک نفره ۹۵ هزار تومان، دو نفره ۱۸۹ هزار تومان، خانوار سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ۳۳۷ هزار تومان و خانوار پنج‌نفره و بیشتر ۳۶۵ هزار تومان پرداخت شد.

این در حالی است که در قانون بودجه سال جاری مبلغ تعیین شده برای پرداخت خانواده‌های هدف حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان تعیین شده است که ۳۰۰۰ میلیارد تومان نسبت به سال قبل افزایش دارد که به تبع آن حداقل مستمری دریافتی این خانوارها نیز افزایش خواهد یافت. بر اطلاعات دریافتی از سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار است همراه با یارانه تیرماه تغییرات در افزایش پرداختی مستمری اعمال شود و معوقات سه ماه گذشته که اختلاف بین مبالغ جدید و سال گذشته است نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید