Performancing Metrics

بازارهای صادراتی کیف و کفش ایران در دسترس است | اتاق خبر
کد خبر: 413776
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 - 09:37
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: بازارهای صادراتی کیف و کفش به ویژه کفش تبریز با تقویت این صنعت در دسترس است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، صادق نجفی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و صنعت کیف و کفش ایران بر لزوم حمایت از صنعت کفش تاکید کرد و افزود: اقدام های لازم برای جلب همکاری بانک کشاورزی و حمایت مالی برای ایجاد و توسعه بنگاه های موجود در صنعت چرم در حال انجام است.
وی اظهار داشت: صنعت کیف و کفش به عنوان مهم ترین مزیت های صنعتی کشورمان نیاز به تقویت دارد.
نجفی ادامه داد:‌ هماهنگی های لازم برای اتصال اتحادیه ها و انجمن های صنعتی مزیت دار با سفرای جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف انجام شده و امید است با همت آنان صادرات صنعتی کشور به صورت ویژه ارتقا یابد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و صنعت کیف و کفش ایران در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت و متخصصان و علاقه مندان می توانند تا شنبه (ششم مرداد) از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه ها بازدید کنند.
در این نمایشگاه، نمایندگی هایی از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا و پاکستان و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم، جزیره قشم و البرز شرکت دارند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات خود را در زمینه های چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرمسازی و شیمیایی، رنگ، انواع کفش، کفی و زیره، گرانول، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم و مواد اولیه کیف و کفش به نمایش گذاشته اند.
در بیستمین نمایشگاه پوست و چرم تبریز همچنین پلاک های فلزی، هدایای تبلیغاتی چرمی، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی، برش لیزر، ماشین آلات کیف و کفش، منسوجات نبافته، اشتروبل، زیره ترمو و کفی طبی پی یو، چسب های صنعتی و تخصصی کیف و کفش، چرم مصنوعی و کمربند به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید