Performancing Metrics

لغو مجوز پروازهای ماهان از سوی آلمان غیر قابل توجیه است | اتاق خبر
کد خبر: 421930
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1397 - 20:33
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت : لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به آلمان اقدامی شتابزده، غیر قابل توجیه و مغایر روح حاکم بر روابط دیرینه دو کشور است

 

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی با ابراز تاسف از لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به آلمان آن را اقدامی شتابزده و غیر قابل توجیه دانست.

این دیپلمات ارشد کشورمان، این اقدام طرف آلمانی را مغایر با روح حاکم بر روابط دیرینه ملت‌های ایران و آلمان خواند و تاکید کرد: این رفتار حرکتی بی‌دلیل و احتمالا ناشی از القاء اطلاعات نادرست توسط دیگرانی است که از روند روابط بین دو کشور ناخشنودند.  

وی ابراز امیدواری کرد: دولت آلمان با  بررسی حقایق و بازنگری مجدد داده های اطلاعاتی خود نسبت به تجدید نظر بهنگام در این تصمیم ناصواب و نامطلوب که می‌تواند ارتباطات و رفت و آمدهای مردمی را تحت تاثیر قرار داده و بی شک خلاف مصالح و منافع روابط فی مابین است اقدام نماید.

قاسمی افزود: بی‌تردید هیچ منطق و دلیلی نمی‌تواند توجیه‌گر این گونه رفتارهای یک سویه و مبتنی بر داده‌های غلط و موهوم باشد و مرور چگونگی همکاری‌های این شرکت با طرف‌های آلمانی خود گویای نبود هیچ‌گونه نقطه منفی در کارنامه این همکاری‌های متقابل است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید