Performancing Metrics

طرح جدید «تعاون-اشتغال- بازار» به سازمان برنامه رفت | اتاق خبر
کد خبر: 430450
تاریخ انتشار: 9 مرداد 1398 - 10:25
معاون وزیر تعاون خبر داد
معاون وزیر تعاون، با اشاره به اینکه طرح جدید تعاون- اشتغال - بازار به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شده است، گفت:ما منتظریم حداکثر تا هفته تعاون در شهریورماه این طرح تعیین تکلیف شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمدجعفر کبیری با اشاره به پیشنهاد طرح «تعاون - اشتغال - بازار» (تاب) به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: طرح تاب بعد از چندین ماه کار شبانه روزی با همکاری با دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و استفاده از تجربیات جهانی به این شورا پیشنهاد شد و اکنون این طرح به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

وی افزود: روز گذشته با معاون اول رئیس جمهور جلسه ای داشتیم و در این جلسه از آقای جهانگیری درخواست کردیم تا به تسریع بررسی طرح تاب در سازمان برنامه کمک کند چراکه به دلیل منابع محدود صندوق توسعه و درخواست اولیه ما برای تخصیص اعتبار از منابع این صندوق برای اجرای این طرح، اما قرار است منابع طرح «تعاون-اشتغال-بازار» از محل اعتبارات اشتغال در تبصره ۱۸ بودجه ۹۸ تامین شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم سازمان برنامه و بودجه به زودی تخصیص اعتبارات طرح تعاون- اشتغال - بازار را تایید و ابلاغ کند، ادامه داد: ما منتظر هستیم که حداکثر تا هفته تعاون  در شهریورماه (۱۳ تا ۲۰ شهریور) این طرح تعیین تکلیف شود.

کبیری تاکید کرد: از لحاظ اجرایی کاملا آمادگی داریم و به محض اجرایی شدن تفاهم نامه وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه ، کار کلید خواهد خورد چرا که همه مقدمات اجرایی طرح در وزارت تعاون و بانک توسعه تعاون آماده شده است؛ با اجرای این طرح قطعا رونق جدیدی را در بخش تعاون شاهد خواهیم بود.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهداف طرح تاب گفت: در این طرح چند هدف را دنبال می کنیم؛ مهمترین هدف تثبیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار شغل در بخش تعاون است، دوم تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد و سوم توسعه اشتغال بخش تعاون با رویکرد هدف قرار دادن و حمایت از زنجیره ها است که در این فرایند ۱۰ زنجیره و رسته را شناسایی کرده ایم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید